کارخانه‌ای آرد توزیع نکند درش را گل می‌گیریم!

۰۲خردادماه،

در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر عدم توزیع آرد توسط بعضی از کارخانه‌ها به نانوایی‌ها و در نتیجه توقف فعالیت بعضی از آنها، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت این موضوع را به صراحت رد کرد.

عباس قبادی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به این سوال که آیا صحت دارد بعضی از کارخانه‌ها آرد توزیع نمی‌کنند تصریح کرد: ما توزیع آرد داریم و در مورد گندم و آرد هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد.

وی ادامه داد: ما حتی به اندازه ۱۰ سال گندم ذخیره کرده‌ایم و اظهارات بازرسان شورای اصناف مبنی بر عدم توزیع آرد توسط کارخانه‌ها صحت ندارد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان این‌که توزیع آرد به روال معمول انجام می گردد بیان کرد: موضوع آرد و گندم مستقیما به معیشت مردم برمی‌گردد و اظهاراتی نظیر عدم توزیع این کالای اساسی صرفا سبب متشنج کردن بازار و فراهم کردن شرایط برای سودجویان می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان با تاکید بر این‌که ما مشکل آرد و گندم نداریم گفت: در هر کارخانه‌ای که آرد توزیع نکند را گل می‌گیریم!

وی پیش از این نیز در واکنش به وصول گزارش‌هایی مبنی بر خروج گندم از کشور و حضور دلالان عراقی درخوزستان اعلام کرده بود که طبق هماهنگی و رایزنی های انجام شده با مقامات استان، نیروی انتظامی و گمرکهای داخلی نظارت دقیق بر خرید انجام و با هرگونه خروج غیرقانونی گندم از استان برخورد خواهد شد. 


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.