کارخانه: از بردن پرافتخارترین تیم آسیا خوشحالم / حق داشتیم میرزاجانپور را بگیریم

۰۲م آذر ،

سرمربی تیم والیبال متین ورامین پس از پیروزی برابر پیکان گفت: خوشحالم که پرافتخارترین تیم آسیا را شکست داده و در جدول صعود داشتیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مصطفی کارخانه به دنبال پیروزی سه بر یک متین ورامین مقابل پیکان در خانه والیبال تهران گفت: شاهد بازی تاکتیکی از هر دو تیم بودیم. مربی و بازیکنان هر دو تیم شناخت کاملی از یکدیگر داشتند. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار و سعی کردیم با تدابیر تاکتیکی خود برنامه آنها را خنثی کنیم. به ویژه روی “مجتبی شبان” برنامه ویژه‌ای داشتیم تا او را از جریان بازی خارج کنیم. خوشبختانه نتیجه گرفتیم و پیروز این میدان شدیم.

او همچنین گفت: پیش بینی می‌کردم که بازیکنان پیکان بعد از برد شهرداری ارومیه قدری در باد پیروزی بخوابند و ما را دستکم بگیرند. ما در مقابل تمرین‌های منظمی را پشت سر گذاشتیم. متین ورامین بسیار دیر بسته شد و به همین خاطر در ابتدای فصل قدری نوسان داشتیم اما هرچه جلوتر می‌رویم بهتر می‌شویم. خوشبختانه باشگاه متین کاراساز و همچنین فرماندار و حتی امام جمعه محترم ورامین پشتیبان و حامی ما می باشند و چه چیزی بیشتر از این می‌تواند ما را به موفقیت امیدوار کند؟

سرمربی متین ورامین با اشاره به فشردگی بازی‌های لیگ گفت: هفته‌ای دو بازی در لیگ والیبال برای تمام تیم‌ها سخت است. شاید در لیگ‌های اروپایی این موضوع بسیار عادی باشد اما واقعا هنوز به آن سطح نرسیده‌ایم و برگزاری فشرده رقابت‌های لیگ سطح آسیب‌دیدگی‌ها را بالا می‌برد. به هر حال می‌دانم که این موضوع پیش از رقابت‌های لیگ امسال مشخص شده و مسئولان فدراسیون هم تقصیری ندارند. شنیدم صحبت‌هایی مطرح شد که به جای ۴ تیم، ۸ تیم به مرحله پلی‌آف صعود کنند. باید بگویم که حالا دیگر با این موضوع موافق نیستم؛ چرا که شرایط با اول فصل فرق می‌کند. تیم من جزو مدعیان قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر است. خودم نیز مربی با تجربه‌ای هستم و می‌دانم در دور رفت باید امتیازها را جمع کرد تا در دور برگشت مشکلی پیش نیاید.

کارخانه در پاسخ به انتقادهای پیمان اکبری، سرمربی تیم پیکان دربارهٔ چگونگی پیوستن میرزاجانپور از پیکان به تیم ورامین گفت: طبق قانون فدراسیون والیبال، بازیکنان سرباز در اختیار تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح می باشند. رضایت‌نامه میرزاجانپور را از ستاد کل گرفتیم. سال‌ها نظامی بودم. درست است که تیم ما نظامی نیست اما فکر می‌کنم به واسطه حضورم این حق را داشتیم تا میرزاجانپور را به خدمت بگیریم. تا جایی که می‌دانم خودش هم دوست داشت، در تیم ما بازی کند و از آن‌جایی که در مقطع زمانی مناسبی اقدام کردیم، موفق شدیم، او را به خدمت بگیریم. وی هنوز ۴۰ درصد از مبلغ قرارداد سال قبلش را نگرفته است. با این حال کار غیرقانونی انجام نداده و با رضایت‌نامه تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت سازمان لیگ از میرزاجانپور استفاده کردیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.