کارخانه تولید قهرمان جهان دارید؟!

۲۹فروردین۱۳،

سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری خطاب به کوروش باقری؛

سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری گفت: چطور یک مربی میتواند ۲ ماهه قهرمان جهان پرورش دهد؟! کوروش باقری کارخانه ی تولید قهرمان جهان دارد؟! این یک معجزه است!

علی پاکیزه جمع سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: یک قهرمان در هر رده ی تیمی با هر افتخاراتی، در جایگاه والایی قراردارد، چون قهرمان برای رسیدن به هدف خود که قهرمانی در رده های بالا است سختی های بسیاری را متحمل می گردد و این مسئله از نظر من ستو دنی است.

وی در ادامه افزود: در دوران سرمربیگری خود هیچگاه این قبیل مسایل، خصوصا بی حرمتی بین ملی پوشان و کادر فنی وجود نداشت و هیچگاه اجازه نمیدادم به کسی بی احترامی شود چون همیشه خواستار آرامش در بین وزنه برداران بودم

علی پاکیزه جمع خاطر نشان کرد: پدید آمدن امثال بهداد نیاز به زمان دارد و هیچگاه در عرض ۲ ماه (به قول آقای باقری) نمیتوانیم وزنه برداری را جایگزین آنها کنیم که بتواند امثال سلیمی، انوشیروانی و…را راهی میادین المپیک و جهان شوند و بتوانند مدالهای خوش رنگی برای کشورمان کسب کنند.

وی تاکید کرد:بعد از رضازاده حدود  ۴ سال طول کشید تا وزنه برداری در دسته فوق سنگین جایگزین  وی شود تا بتواند اسم قوی ترین مرد جهان را حفظ کند و پرچم کشورمان را بین تمام کشورهای دنیا بالا نگه دارد ،حالا چطور یک مربی میتواند ۲ ماهه همچین قهرمانی را پرورش دهد؟! مگر کوروش باقری کارخانه ی تولید قهرمان جهان دارد؟! این یک معجزه است!

قهرمان بازیهای آسیایی و جهان گفت: مشکلات در این رشته باید در خود فدراسیون حل و فصل شود نه اینکه رسانه ای شود،چرا که در این صورت زحمت ها و افتخاراتمان زیر سوال میرود. به اعتقاد من محکوم شدن یک مربی  توسط شاگردانش در رسانه ها به پایان رسیدن عمر فعالیت وی تلقی می گردد!/آق



باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.