کارخانه: عملکرد قابل قبولی برابر روسیه داشتیم

۱۸خردادماه،

کارشناس والیبال عملکرد ملی‌پوشان برابر روسیه در دیدار دوم را قابل قبول توصیف کرد.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ عملکرد ملی‌پوشان در دیدار دوم برابر روسیه اظهار کرد:به نظر من ملی‌پوشان بسیار خوب عمل کردند. در ست سوم قهرمان المپیک را قاطعانه شکست دادیم که این نشان می‌دهد کارآمدی و توان تیم ملی ایران بالا رفته است. روسیه حریفی بزرگ محسوب می‌شود. آن‌ها همه فاکتورهای لازم برای والیبال را دارند. از همه چیز بهره‌مند می باشند و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند به همین سبب معتقدم والیبالیست‌های ایران برابر این حریف قدرتمند عملکردی قابل قبول به نمایش گذاشتند.

او ادامه داد: به نظر من می‌توانستیم در ست اول روس‌ها را شکست دهیم. آن‌ها بالای ۱۰ سرویس اشتباه داشتند اما به جای اینکه ما با هوشیاری کار کنیم و اشتباه‌های آن‌ها را تکرار نکنیم در سرویس اشتباه داشتیم. اگر ما ست اول را با برد پشت سر می‌گذاشتیم از نظر روانی تقویت می‌شدیم و روند بازی را تغییر می‌دادیم. به نظر من ما زمانی بازی را از دست می‌دادیم که فاصله ۴ – ۵ امتیازی با روسیه ایجاد می‌شد. در همین هنگام بود که تیم ما نمی‌توانست خودش را پیدا کند.

این مربی والیبال ادامه داد: به نظر من از این پس باید این مسابقه را فراموش کنیم اشتباه‌های فردی‌مان آنالیز شود و با برنامه‌ریزی درست برای بازی با صربستان آماده شودیم. والیبال ایران برابر روسیه نشان داد ساختار پیدا کرده‌ایم. بچه‌ها خوب بازی کردند و از این پس باید برای نبرد با صربستان در تهران آماده شوند. صرب‌ها ضعیف‌تر از روسیه می باشند و ما در خانه بازی می‌کنیم و به نظرم می‌توانیم امتیازهای لازم را در این دیدار خانگی به دست بیاوریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.