کارشناسی داوری پرسپولیس- نفت مسجدسلیمان

بک کارشناسی داوری می‌گوید گل کنعانی زادگان که در نیمه اول دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به ثمر رسید، صحیح بود.

حیدر سلیمانی در گفت‌و گو با ایسنا درباره داوری دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: آقای مهدوی قضاوت بدی نداشت اما باتوجه به این‌که بازی‌ها بدون تماشاگر است برای داوران چندان سخت نیست. به جز اخطاری که داور به عبدی دقیقه ۳۷ بازی به اشتباه داد دیگر اخطارها درست بود. در دقایق تلف شده نیمه اول گلی به ثمر رسید که کمک داور بازی آن را مردود اعلام کرد. او گل کنعانی زادگان را به اشتباه آفساید اعلام کرد و گل کاملا صحیح بود.

او ادامه داد: کنعانی زادگان از بیرون به داخل محوطه جریمه اضافه شد و کمک تمرکز لازم را در اعلام آفساید نداشت. یکی دو مهاجم پرسپولیس در آفساید بودند اما کنعانی زادگان در آفساید نبود. نیمه دوم هم داور قضاوت معتدلی داشت و پنالتی که به نفع نفت مسجدسلیمان گرفته شد کاملا صحیح بود. دست سید جلال حسینی باز بود و در واقع فضایی اشغال کرده بود و اعلام پنالتی صحیح بود.

این کارشناس داوری درباره صحنه سرنگونی بازیکن نفت دقایق پایانی بازی در محوطه جریمه پرسپولیس که منجر به اعتراض نفتی‌ها شد، گفت: دقیقه ۸۹ مهاجم نفت مسجدسلیمان در جدال روی هوا توپ را با ضربه سر می‌زند و به زمین می‌خورد. بازیکنان دیگر نفت اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند اما داور به درستی به اسدی مهاجم نفت مسجدسلیمان کارت زرد داد و داور عملکرد خوبی در این صحنه داشت. در کل داوری در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.