کارشناس ارشد مسائل سیاسی و امنیتی:دشمن از راه ترویج فساد به دنبال خدشه وارد کردن به نظام اسلامی است

چهارشنبه ۳۱ خرداد – ۰۷:۵۱:۵۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – کارشناس ارشد مسائل سیاسی و امنیتی سپاه پاسداران اظهار داشت: دشمنان از سه راه ترویج فساد، تفرقه و ناکارآمدی به دنبال خدشه وارد کردن به نظام اسلامی هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سردار ناصر قره باغی در دومین یادواره ۳۱ شهید منطقه زینبیه شاهرود گفت: خدا را شاکریم که شهدا ما را لایق دانسته و به محفل خود دعوت نمودند و این مجالس بسیار باعظمت و شریف است و ثواب آن در آخرت برما معلوم خواهد شد و آن وقت است که افسوس خواهیم خورد چرا استفاده لازم را نبردیم.
وی با بیان اینکه شهدا نیازی ندارند که به یاد آنها باشیم افزود: ما به شهدا و کمک و یاری آنها نیازمندیم زیرا هرچه روبه جلو می‏رویم جنگ ما پیچیده‏تر و فتنه‏ها سخت‏تر و سنگین‏تر می‏ شود و نیاز ما به شهدا بیشتر می‏ شود چرا که شهدا پرچم هدایت و راهنمایی ما به سعادت هستند.
قره‏ باغی ادامه داد: وقتی خوب تامل و تفکر می ‏کنیم و فارغ از مسائل روزمره و هیاهوهای اطراف متوجه می‏ شویم که از مسیر منحرف شده ‏ایم از شهدا می‏ خواهیم ما را کمک کنند تا از انحراف بازگردیم.
وی افزود: امام خامنه‏ ای چند سال پیش فرمودند: استحاله آنقدر ظریف است که گاهی خود ما هم متوجه نمی‏ شویم، یعنی آنقدر زمانه تغییر کرده که ما متوجه تغییر از مسیر نمی‏شویم و فکر می‏کنیم در مسیر شهدا و انقلاب هستیم در صورتی مسیر را منحرف شده ‏ایم.
کارشناس ارشد مسائل سیاسی و امنیتی سپاه گفت: این جلسات یکی از محل‏های تامل است و از برکت خون شهداست که فرصتی پیدا می‏ کنیم و کار خود را مرور نموده و می‏یابیم که با شهدا در چه مسیری قرار داشته‏ایم و اکنون در کجا هستیم.
وی خاطرنشان کرد: اولین ویژگی شهدا که بسیار برجسته بود عشق آنها به امام عزیز و ولایت فقیه بود و آنها با امام عشق‏بازی می‏کردند و ذوب در امام بودند.
قره ‏باغی تصریح کرد: شهدا در مقابل امام خود را نمی دیدند و در بیانات امام اصلاً تحلیل نمی‏کردند و آن را مانند حکم ائمه قلمداد می‏کردند و علت آن هم این بود که امام در مقابل خدا خود را نمی ‏دید.
وی بیان داشت: یکی از دلایلی که ما را در دفاع مقدس پیروز کرد ولایت پذیری بود و باید ببینیم در دوران کنونی ولایت‏پذیری ما چگونه است آیا مانند شهدا ذوب در ولایت هستیم یا نه؟
کارشناس مسائل امنیتی و سیاسی سپاه اذعان داشت: آنچه امام خامنه ‏ای را به این مقام رساند ولایت پذیری ایشان بود و در بسیاری از مقاطع حضرت آقا در برابر فرمان و دستور امام تابع بودند، هرچند مخالف نظر ایشان بود چرا که امام را ولی خود می ‏دانستند و اعتقاد داشتند امام هرچه می‏گوید صواب است و باید تسلیم بود.
وی با بیان اینکه امروز دشمن بیش از هر زمان دیگر اهمیت ولایت فقیه را پی برده است گفت: دشمن تمام توجه خود را به این امر معطوف کرده است، چنان که شیطان بزرگ آمریکا، رهبری را یک ابرحریف برای خود می‏داند و بارها و بارها گفته است که یک سخنرانی رهبر ایران تلاش چند ساله ما را بر باد داده است.
وی با اشاره به نظرسنجی های انجام شده در کشور و سطح جهان در خصوص میزان محبوبیت امام خامنه ‏ای (مدظلله) عنوان کرد: نظرسنجی‏ هایی که ما انجام می ‏دهیم و هرساله بروز می ‏شود نشان از محبوبیت روزافزون حضرت آقا در جامعه داخل و خارج است و این را موسسات معتبر بین المللی نیز تایید کرده‏ اند و این نشان از قدرت کلام و مدیریت ایشان در بین مردم است.
قره ‏باغی به دومین ویزگی شهدا اشاره کرد و گفت: دومین ویژگی شهدا اخلاص آنها بود که رمز پیروزی آنها نیز بود چرا که همه کار آنها برای رضای خدا و برای او بود و فقط کار را برای خداوند و خشنودی او انجام می‏ دادند.
وی افزود: مجاهدت سومین ویژگی شهدا بود که آنها را به مقام قرب الهی رساند، و همه کارهای آنها برای خدمت به جامعه بود و در مقابل، هیچ چشم‏داشت مادی و معنوی نداشتند.
کارشناس سیاسی و امنیتی سپاه اظهار داشت: از ویژگی‏های دیگر شهدا می ‏توان به توکل، استقامت، زهد و تقوی و کارآمدی آنها اشاره کرد و باید بدانیم که شهیدان ما دارای همه این شرایط بودند که ایران در مقابل دنیا ایستاده و پیروز شد.
وی با بیان اینکه امروز دشمن در سراشیبی سقوط قرار گرفته است افزود: دشمن خود هم می‏داند که شکست خواهد خورد اما تا آخر مقاومت می‏ کند تا از روزنه‏ای بتواند کاری انجام دهد که دیگر دیر شده است و تلاش‏های آنها بی‏ ثمر است و با توجه به سخنان امام خامنه ‏ای، اخبار خوب در راه است.
سردار قره ‏باغی با اشاره به اینکه کلمه فتن از سه کلمه فساد، تفرقه و ناکارآمدی تشکیل شده است افزود: دشمنان به دنبال این سه کلمه هستند و تلاش می‏ کنند با استفاده از این سه ابزار به نظام اسلامی خدشه وارد کند، اما رهبری فرزانه انقلاب با استراتژی پاک به مقابله با آنها برخاسته و این استراتژی متشکل از سه کلمه پاک بودن نظام در همه زمینه ها، اتحاد و کارآمدی است که همان جمله معروف ما می ‏توانیم است.
وی گفت: در جنگ بین حق و باطل استراحت معنی پیدا نمی‏ کند و همه باید آماده و در میدان باشند و به شرط ماندن بر سر پیمان، پیروزی بزرگ نزدیک است.
در این یادواره پدر شهید علی رحیمی به قرائت شعری در وصف شهید و شهادت پرداخت و کلیپی از تصاویر شهدا پخش شد و کربلایی اکبر نظری به مداحی در سوگ امام کاظم عله السلام و شهدا پرداخت.
لازم به ذکراست از شهدای منطقه زینبیه می‏ توان به سرداران شهید: منصور جلالی، حسین غنیمت پور، حسن عربعامری، بشیر باقری، علی اصغر بوجاری و عباسعلی بازوی اشاره کرد.
این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و خانواده شهدا و به همت حوزه خاتم الانبیا و ستاد یادواره شهدای منطقه زینبیه در مسجد حضرت زینب سلام الله برگزار شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۰۱۹۵۱۵۴۱۰۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.