کارلوس کروش بدون وقفه به دنبال تیم ملی/ سرمربی ۲۱ تیر در تهران

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – سرمربی تیم ملی با دیدن کمپ اتلتیکو پارانائنسه کوریتیبا ، این محل را برای استقرار ایران در برزیل برگزیده است.

به گزارش ممتاز ؛ کارلوس کروش که برای استراحت بعد از صعود به کشورش رفته بود ، اولین سرمربی از میان مربیان صعود کرده به جام جهانی است که عازم برزیل شده تا محل اقامت تیمش را برگزیند. او که استرس بسیاری دارد تا بتواند تیم ایران را طوری آماده کند که ملی پوشان برای اولین بار در تاریخ فوتبال مان شانس صعود به مرحله دوم بازی ها را داشته باشند ، بعد از چند روز استراحت در پرتغال به برزیل رفت و به ایالت کوریتیبا چون می داند تیم ملی حتما در این منطقه از برزیل بازی خواهد داشت . کمپ تیم پارانائنسه ، کمپی بود که او از آن دیدن کرد و از شرایطش ابراز رضایت کرده است. کروش در روز ۲۱ تیرماه به تهران بر می گردد . او می خواست در آغاز لیگ تهران باشد اما فدراسیون لیگ را عقب انداخته و سرمربی از این اتفاق گلایه دارد. با این وجود او بزودی برمی گردد تا برنامه های آماده سازی تیم را با مسئولان فوتبال ایران هماهنگ کند. 

ایرانی ها در مرداد ماه کمپی خواهند داشت و یک بازی دوستانه با تیمی آفریقایی یا از آمریکای جنوبی در برابرشان به میدان می رود.

همچنین قرار است در صورت موافقت کارلوس کروش تیم ملی در اوایل شهریور ماه هم دیداری با تیم ملی کره جنوبی داشته باشد. کره ای ها بسیار دوست دارند هر طور هست انتقام دو باخت متوالی شان برابر ایران را بگیرند حتی اگر شده در یک بازی دوستانه!


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.