کارلوس کی روش تهدید به استعفا کرد

این روزها ناهماهنگی در فدراسیون فوتبال موج می زند و روزی نیست که از این فدراسیون اخبار ناخوشایندی به گوش نرسید که عموما هم مربوط به تیم ملی بزرگسالان می باشد….

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه خبری آتی نیوز، اتفاقات عجیب روی داده در فدراسیون کفاشیان کم نبوده. چه در دوره ای که لیوان در دست خودش نبود و چه حالا که مدعیست لیوان (منظور از لیوان اختیار تام در فدراسیون و یا به عبارتی استقلال فدراسیون) کاملا در دست خودش قرار دارد. اما انگار چه لیوان دست کفاشیان باشد و چه نباشد فدراسیون او باید با حواشی و ناهماهنگی های زیادی همراه باشد.

 

به گزارش آتی نیوز، معضل جدید فدراسیون فوتبال کشورمان لغو یکایک دیدارهای تدارکاتی است که از سوی فدراسیون فوتبال برای تیم ملی ایران هماهنگ می شود اما به صورت یک طرفه و از سوی کشورهای طرف لغو می شود. مثل بازی با امارات و عراق. و یا بازی هائی که کی روش درخواست می کند و توان برگزاری آن از سوی فدراسیون موجود نمی باشد. حالا خدا می داند که بازی دوستانه با تیم بشکیتاشی که گفته می شود هماننگی آن را هم خود کی روش به وجود آورده دست آخر عملی خواهد شد یا اینکه آن هم به سرنوشت دیگر بازی های تیم ملی مبتلا می گردد. هرچند که گفته می شود به جهت محکم کاری قرار است دبیر کل محترم فدراسیون بنا دارند تا شخصا به ترکیه رفته و قرارداد این بازی را انعقاد کنند.

 

اما خبر می رسد که کی روش این روزها به شدت از عملکرد مسئولین فدراسیون ایران گله مند است و از اینکه تیمش نمی تواند حتی یک بازی تدارکاتی خوب را هم برگزار کند بسیار نگران. به همین علت است که کی روش فدراسیون فوتبال کشورمان را تهدید به کناره گیری از هدایت تیم ملی کرده و گفته اگر این ناهماهنگی ها بخش عمده ای از آن به همین لغو بازی های دوستانه برای تیم ملی باز می گردد و بخش دیگری از آن به کارهای مالی و اداری مربوط به خودش می باشد همچنان پا برجا باشد، هیچ بعید نیست که او هم عطای کار کردن در ایران به لقای آن ببخشد و با ارسال دو خط نامه به رئیس فدراسیون، کشورمان را برای همیشه ترک نماید.

سایت خبری تحلیلی آتی نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.