کارمند صدای آمریکا با الگو گیری از حیوانات همجنسبازی را طبیعی میداند + سند

۰۸ام بهمن ،

احمد باطبی که در صدای آمریکا بر ضد کشورمان به مزدوری مشغول است با مقایسه خود و دوستانش با حیوانات همجنسبازی را طبیعی و مخالفت با آن را ناپسند میداند .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران: بی بندوباری اخلاقی و انحرافات جنسی سبب بسیاری از مشکلات روحی و روانی غربی هاست آزادی های جنسی در جوامع غربی و افراط در این غریزه بسیاری را به پوچی کشانده و آنها را دچار انحرافات جنسی کرده است این انحراف اخلاقی در ادیان قبل نظیر یهودیت و مسیحیت نیز گناه کبیره شمرده شده است.
منحرفین جنسی در غرب با نفوذ در نهاد های قانونگزاری ازدواج همجنسبازان و سایر امکانات را برای این منحرفین بدست آورده اند حتی اوباما بکارگیری این منحرفین در ارتش آمریکا را قانونی اعلام کرده و ازدواج آنان در بسیاری از ایالتهای آمریکا با وجود مخالفت های فراوان قانونی شده است.

همجنسبازان برای عادی جلوه دادن انحراف خود با ساخت تحقیقاتی به ظاهر علمی در مورد شیوع این انحراف در بعضی از حیوانات وجود آنرا نشاندهنده طبیعی بودن این ناهنجاری اخلاقی در میان انسانها اعلام میکنند.
نکته قابل توجه این است که در میان هزاران گونه از حیوانات دسته های بسیار کمی همچون بعضی از کرمها و آن هم معدودی از آنان چنین گرایشهایی را به سبب نداشتن عقل و تفکر مرکب میشوند مقایسه انسانها با حیوانات نشان دهنده افول ارزش انسانیت و خودباختگی این منحرفین است.

احمد باطبی ضد انقلاب فرصت طلبی که به آمریکا پناهنده شده و در شبکه VOA صدای امریکا بر ضد کشورمان مشغول مزدوری است با مقایسه خود و دوستانش با بعضی از حیوانات نظیر خوک که در میانشان گرایش به همجنس بازی یافت میشود سعی کرده تا همجنسبازی را یک امر طبیعی وانمود کند.

دشمنان نظام اسلامی که اصلی ترین خواسته آنان آزادی و بی بندباری جنسی است بعد از فرار از کشور دچار چنین انحرافات اخلاقی شده اند در میان زنان ضد انقلاب نیز خانم (ش.ص) مدافع حقوق همجنسبازان شده است.

باطبی از دوستان خواننده مرتد(ش. ن) میزبان وی در سفرش به آمریکا بوده در صفحه فیس بوک خود با تکیه به تحقیقی که از جهت علمی مدعای آن ثابت نشده است همجنسبازی در ۱۵۰۰ گونه از حیوانات را شایع دانسته اما برخورد و نفرت از این رذیله را تنها در میان انسانها شایع شمرده است.

اگر چه این تحقیق مذکور در مورد حیوانات اغراق شده و ناصحیح است برفرض صحت الگو قرار دادن رفتار جنسی حیوانات برای انسانهایی که ادعای تفکر و تعقل و منطق دارند نشان دهنده افول اخلاقی و شخصیتی میان غرب گرایان وطن فروش است.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.