کارنامه داوطلبان کاردانی فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی ها فردا منتشر می شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: در آزمون کاردانی پیوسته نظام جدید آموزشکده های فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی – غیردولتی سال ، تعداد ۳۷۴ هزار و ۸۱۸ نفر ثبت نام کردند که ۱۲۸ هزار و ۱۰۴ نفر آنان را داوطلبان زن و ۲۴۶ هزار و ۷۱۴ نفر را داوطلبان مرد تشکیل می دادند.

ˈحسین توکلیˈ یادآور شد: آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی ها روز جمعه سوم شهریور ماه در ۴۱ کدرشته امتحانی در حوزه های امتحانی ۱۳۵ شهرستان مختلف کشور برگزار شد.

وی افزود: پس از اعلام نتایج و قبولی ۱۹۹ هزار و پنج نفر در آزمون کاردانی پیوسته فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، پذیرفته شدگان در روزهای ۹ تا ۱۱ مهر ماه برای ثبت نام به موسسات آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کردند.

توکلی ادامه داد: کارنامه نتایج نهایی آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی از فردا(شنبه) بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با ورود به این پایگاه مطابق دستورالعمل های مربوطه ضمن مشاهده کارنامه خود، از آن پرینت تهیه کنند.

فراهنگ ** ۱۰۵۵ ** ۱۰۷۱

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.