کاروان‌های کتاب سوره مهر در نمایشگاه

یکشنبه ۱۰ اردیبهشت – ۱۲:۲۰:۲۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

حاشیه‌های نشست خبری انتشارات سوره مهر؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیرعامل انتشارات سوره مهر گفت: با راه‌اندازی کاروان‌های کتاب در نمایشگاه، امکان دسترسی آسان تر مخاطبان به کتاب های سوره مهر را فراهم کرده ایم.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد حمزه‌زاده؛ مدیرعامل انتشارات سوره مهر در پاسخ به سوالات خبرنگاران در نشست رسانه ای این انتشارات با بیان اینکه در طول نمایشگاه تصمیمی برای تبلیغ پیرامون کتاب‌های خود نداریم و در طول سال این کار را انجام می‌دهیم، افزود: تلاش ما این است که در نمایشگاه شرایط را طوری فراهم کنیم که امکان دسترسی بهتر به کتاب‌های سوره مهر فراهم شود.
وی در همین رابطه تصریح کرد: بر همین اساس با موافقت مسوولان نمایشگاه کیوسک‌هایی به صورت کاروانی در چندین نقطه از نمایشگاه برای عرضه کتاب های پرخواننده سوره مهر پیش‌بینی شده است. ضمن‌ آنکه این تدبیر با توجه به محدودیت نمایشگاه و دسترسی به غرفه سوره مهر موجب می‌شود که علاقه‌مندان به راحتی با کتاب های سوره مهر آشنا شوند.
حمزه زاده تصریح کرد: دفتر انتشارات سینمایی حوزه هنری که کتاب‌های آن در سوره مهر منتشر می‌شود چند ماهی است آغاز به کار کرده و عمده فعالیت های آن در حوزه برنامه‌ریزی و سفارش کتب تالیفی و ترجمه بوده است.
وی با اشاره به اینکه دفتر انتشارات سینمایی حوزه هنری چند کتاب در دست چاپ دارد که به نمایشگاه امسال نمی‌رسند، افزود: در ماههای بعد از نمایشگاه، ۱۵ عنوان کتاب سینمایی در حوزه نظریه‌پردازی سینما، فیلمنامه و نقد در همین زمینه منتشر می‌شود.
حمزه‌زاده اظهار داشت: ۶ عنوان کتاب فیلمنامه در نمایشگاه امسال تجدید چاپ شده‌ که امیدواریم بخشی از نیازهای زمین مانده ادبیات سینمایی در کشور را پاسخ بدهند.
وی با اشاره به اینکه در زمینه انیمیشن نیز ۶ عنوان کتاب برای عرضه در نمایشگاه امسال داریم که یکی از آنها جدید و بقیه مربوط به سالهای قبل است گفت: در زمینه نشر کتاب در حوزه تئاتر نیز فعالیت های خوبی داشتیم.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۹۱۲۲۰۲۲۵۵۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.