کاروان رسانه‌ای به نمایشگاه “یاد یاران” اعزام شدند

فروردین ۱۴۰۳

کاروان رسانه‌ای “یاد یاران” با مشارکت خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‌ها و مطبوعات، از نمایشگاه‌های دفاع مقدس در سطح تهران بزرگ بازدید کردند.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سپاه تهران بزرگ، کاروان رسانه‌ای “یاد یاران” با مشارکت خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‌ها و مطبوعات، از نمایشگاه‌های دفاع مقدس در سطح تهران بزرگ بازدید کردند.

این خبرگزاری‌ها به دعوت روابط عمومی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) و با سازماندهی مشخص برای بازدید و تهیه خبر از نمایشگاه‌های یاد یاران شمال شرق تهران اعزام شدند.
 
نمایشگاه‌ “جلوه‌های ویژه در دفاع مقدس” به همت ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) شهرک شهید محلاتی و همچنین نمایشگاه “مردان آسمانی” ناحیه جماران واقع در منطقه لشکرک از جمله قسمت‌هایی بود که کاروان رسانه‌ای به تهیه گزارش در آن‌جا پرداخت.
 
شایان ذکر است؛ نمایش “مردان آسمانی” ناحیه جماران و کاروان نمادین اعزام به جبهه ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع)  یکی دیگر از برنامه‌های جالب توجهی بود که مورد استقبال خبرنگاران واقع شد.
 
در پایان این برنامه، خبرنگاران با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) حجت‌الاسلام “عبدالعلی گواهی” دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.