کاروان فرهنگی اختصاصی جشنواره فیلم کودک در مناطق زلزله زده مستقر شد

برای توزیع هدایای جشنواره و ایجاد فضایی شاد برای کودکان/

سینماپرس-گروه جشنواره/ سرپرست امور جشنواره های بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کاروان اختصاصی فرهنگی جشنواره فیلم کودک، از صبح سه شنبه ۱۱ مهر ماه به منظور ارتقای روحیه نشاط و شادابی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی مستقر شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از از ستاد خبری جشنواره فیلم کودک، ناصر باکیده سرپرست امور جشنواره با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: قبل از آغاز رسمی جشنواره در شهر اصفهان، ۵ کاروان فرهنگی به سمت استان‌های مرزی کشور حرکت کرده‌اند و کلیه این استان ها را پوشش خواهد داد.

وی افزود: همچنین از صبح روز سه شنبه ۱۱ مهرماه، کاروان اختصاصی جشنواره در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی مستقر شد تا در بین کودکان و نوجوانان این مناطق حضور یابد.

باکیده تصریح کرد: این حضور مصادف با برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله نمایش فیلم به صورت پرتابل و توزیع بسته‌های فرهنگی فارابی شامل فیلم و لوازم التحریر است و همچنین هدایای ویژه‌ای هم از سوی آستان قدس رضوی در اختیار کودکان این مناطق قرار خواهد گرفت.

سرپرست امور جشنواره بیست ‌و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در خاتمه تاکید کرد: پیش‌بینی ما این است که این کاروان در مناطق روستایی ۳ شهر زلزله زده حضور یابد و به اجرای نمایش موزیکال برای کودکان بپردازد تا شاهد شکل گیری فضای پرنشاطی را در این مناطق شاهد باشیم.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۱۷ تا ۲۱ مهر ماه جاری در اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام/ح.گ/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۳۵۵


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.