کاروان وزنه‌برداری ایران در المپیک ۲۰۱۲ وارد ایران شد

کاروان وزنه‌برداری ایران در المپیک 2012 وارد ایران شد

اعضای تیم ملی وزنه بردای ایران پس از حضور در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ و کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز دقایقی پیش وارد ایران شدند.

احمد رسولی‌نژاد معاون پارلمانی وزارت ورزش، مسئولان فدراسیون و جمعی از دوست داران وزنه برداری از قهرمانان ایران استقبال کردند.

کاروان وزنه‌برداری ایران در المپیک 2012 وارد ایران شد

بهداد سلیمی که عنوان قهرمانی ۲۰۱۲ لندن را به دست آورده است پس از ورود کاروان وزنه برداری به ایران در جمع خبرنگاران گفت: زحمات زیادی برای این قهرمانی کشیده بودم و از به دست آمدن آن بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: سعی و تلاشم را می‌کنم تا به گونه‌ای عمل کنم تا این قهرمانی‌های تداوم داشته باشد تا در مسابقات آینده جهانی و المپیک بتوانم باز هم قهرمانی به دست بیاورم.

سلیمی در پاسخ به این سؤال که چرا نتوانست رکودجهان را بشکند گفت: شرایط مسابقه به گونه‌ای بود که این اتفاق نیفتاد. هر چند که اولویت ما همیشه مدال طلا است و این طلاست که می‌ماند و رکورد شکنی در اولویت‌های بعدی قرار دارد.

سجاد انوشیروانی پس از ورود به کاروان وزنه‌برداری ایران به کشورمان در خصوص نائب قهرمانی‌اش در المپیک گفت: نمی‌دانم از خوشحالی چه جوابی باید بدهم. آن شب پس از کسب مدال‌های طلا ونقره فوق سنگین یک شب رویایی را پشت سر گذاشتم و توانستم نتیجه زحماتم را با دعای خیر مردم درالمپیک ببینم.

وی ادامه داد: جو مسابقات خیلی سنگین بود با این حال خوشحالم که زحماتم به بار نشسته و به هدفم برسم.

وی در خصوص شناخت از رقیبانش در مسابقات بعدی به خصوص المپیک ۲۰۱۶ برزیل گفت: رقیبانم را شناختم اما تا آن زمان امکان دارد تعدادشان کم و زیاد شود و شاید خودم هم نباشم اما تلاش می‌کنم در رقابت های بعدی نیز موفق باشم.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.