کاروان کمک به زلزله‌زدگان پاکستان به ایران

۰۷اردیبهشت،

کاروان اروپایی کمک به زلزله‌زدگان پاکستان به ایران با شعار «نه به تحریم های دارویی» و در محکومیت تحریم‌های دارویی وضع شده از سوی اتحادیه اروپا و آمریکا علیه ایران در آذربایجان غربی وارد کشورمان شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، کاروان اروپایی کمک به زلزله‌زدگان پاکستان ظهر امروز شنبه با شعار «نه به تحریم‌های دارویی علیه ایران» از مرز بازرگان در آذربایجان غربی وارد کشورمان شد.

این کاروان که متشکل از ۲۶ دستگاه آمبولانس، تجهیزات امدادی و اقلام دارویی و پزشکی است، به همراه ۶۱ نفر فعال حوزه بشردوستانه و کادر پزشکی هفت روز قبل حرکت زمینی خود را از کشور انگلستان آغاز کرده و با میزبانی اتحادیه بین المللی امت واحده وارد ایران شده است.

 

 

دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده اعلام کرد اعضای این کاروان با اعلام همبستگی مردم اروپا با ملت ایران و محکومیت تحریم‌های دارویی وضع شده از سوی اتحادیه اروپا و آمریکا، قصد حضور در یکی از مراکز نگهداری بیماران خاص در تهران را دارند تا با ابلاغ پیام صلح خود به این بیماران، مخالفت خود را با سیاست‌های اتحادیه اروپا جهت دستاویز قرار دادن نیازهای دارویی و درمانی بیماران خاص در ایران ابراز دارند.

این کاروان پس از طی ۳ روز و عبور از شهرهای تبریز، زنجان، قزوین، تهران، اصفهان، یزد و کرمان، وارد استان سیستان و بلوچستان شده و با عبور از مرز میرجاوه وارد کشور پاکستان می گردد تا کمک‌های امدادی و پزشکی خود را به دست زلزله‌زدگان این کشور برساند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.