کاریکاتور موهن روزنامه شرق قطعه‌ای از پازل هجمه دشمن علیه ارزش‌های نظام است

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اهانت به ارزش‌های نظام یک برنامه هدفمند از سوی دشمنان است که کاریکاتور منتشرشده در روزنامه شرق نیز بخشی از این برنامه محسوب می‌شود.

سید مهدی موسی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه انتشار کاریکاتور موهن علیه ارزش‌های نظام جزئی از برنامه هدفمند دشمن برای تضعیف مبانی ارزشی کشور است، گفت: جریان پلید و خبیثی که از بقایا و بازماندگان معاندین نظام جمهوری اسلامی تشکیل شده است سعی در تضعیف و زیر سوال بردن ارزش‌های نظام داشته و به دنبال خدشه‌دار کردن آرمانهای والای انقلاب و نظام است.

وی در ادامه تصریح کرد: خط فکری دشمنان خارجی در عملکرد معاندین داخلی کشور به وضوح دیده می‌شود و نشانگر برنامه‌های هدفمند دشمنان علیه نظام بوده و انتشار کاریکاتور موهن در یک رسانه داخلی قطعه‌ای از پازل هجمه‌های دشمن علیه ارزش‌های نظام است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: قوه قضائیه و وزارت ارشاد باید از هر گونه مسامحه در برخورد با عوامل توهین‌کننده پرهیز کنند چراکه این توهین خیانت به خون شهدا بوده و به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.