کارگاه˝ عروسک درمانی˝ باربارا شیلد برگزار شد + تصویر

۰۸ام بهمن ،

کارگاه ˝ عروسک درمانی برای ناشنوایان و پیکرک‌های درمانی˝ با حضور باربارا شیلد در جلسه این ماه مجله شفاهی صفیر و در خانه تئاتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، کارگاه ” عروسک درمانی برای ناشنوایان و پیکرک‌های درمانی”  روز قبل ( شنبه ۷ بهمن)با حضور باربارا شیلد در  جلسه  این ماه مجله شفاهی صفیر  و در خانه تئاتر برگزار شد.

در این شماره مجله  که هنرمندانی چون هنگامه مفید  ( رئیس انجمن نمایشگران عروسکی ) ،  ایرج محمدی  ،  فرحناز بهزادی  ،  آذر مبارکی  ، سروش حاتمی آذر  ، علی البوالخیریان  ،  میترا کریم خانی،  فریبا دلیری  ، سلما محسنی اردهالی  ،  حامد زحمتکش  ،  سرگل اسلامیه  و تعداد دیگر از هنرمندان نمایش عروسکی حضور داشتند، بهرام بهبهانی اجرای برنامه و سر دبیری مجله را بر عهده داشت.

صفیر این ماه با سخنرانی ” آذر مبارکی ” در مورد ” نمایش عروسکی با ناشنوایان و تاثیر این گونه ی نمایشی بر آنها ” آغاز شد. که در پایان با ساخت چند اوریگامی همراه بود.

در ادامه بخشی کوتاه و مفرح توسط ” علی ابوالخیریان ” با عنوان ” بازی دست ها ” با همراهی حاضرین اجرا شد.

بخش بعدی سخنرانی ” سروش حاتمی آذر ” در ارتباط با ” موسیقی و آهنگ سازی در نمایش عروسکی و کودک ” بود.
بخش انتهایی مجله ی صفیر صحبت های ” باربارا شیل ” ( استاد عروسک تراپی از آلمان ) پیرامون ” عروسک درمانی ” بود، که به صورت خلاصه حاضرین را در جریان این تکنیک روان درمانی که با استفاده از ابزار عروسک انجام می گردد گذاشت.


 انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.