کارگاه آزاد مستندسازی در ایوان شمس برگزار می‌شود / آخرین مهلت ثبت نام ۱۸ شهریورماه

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

دوره آموزشی کوتاه مدت مستند سازی:

به گزارش روابط عمومی گروه سینما فیروزه، این گروه قصد دارد کارگاه های آموزشی و انتقال تجربه سینمای مستند و فیلم کوتاه را با روشی تازه و با استفاده از مستندسازان حرفه ای و به روز در تالار ایوان شمس برگزار کند.

به گزارش هنرآنلاین؛ کارگاه آزاد مستند سازی سینما فیروزه به موضوع مهم کارگردانی مستند “از ایده تا اجرا” اختصاص دارد. کارگردانی فیلم مستند “از ایده تا اجرا” را فرشاد اکتسابی مستندساز برگزیده ششمین جشنواره سینما حقیقت و چندین جشنواره بین المللی خارجی و داخلی دیگر و نیز با سابقه فیلمسازی در سایر کشورهای جهان با رویکردی نو تدریش خواهد کرد.

او در ششمین دوره از جشنواره سینما حقیقت، دیپلم افتخار بخش مستند تاریخی را برای فیلم “راز یک مجسمه”، دیپلم افتخار بهترین فیلم نیمه بلند جشنواره برای فیلم ” مجنونی از اسکاندیناوی”،تندیس جشنواره در بخش بهترین تدوین و بهترین پژوهش برای فیلم “راز یک مجسمه” دریافت کرده است.

ثبت نام این کارگاه با محدودیت تعداد مواجه بوده و برای خبرنگاران حوزه سینما و همچنین دانشجویان سینما شرایط ویژه ای در نظر گرفته شده است.

برای ثبت نام می توانید به وبسابت سینما فیروزه به آدرس www.cinemafirozeh.com مراجعه و یا شماره تماس ۰۹۱۹۲۱۳۲۸۴۴ تماس حاصل نمایید.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.