کارگاه آموزشی فاضل جمشیدی در آلمان

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کارگاه‌های آموزشی فاضل جمشیدی بعد از ایام محرم و صفر در آلمان برگزار می‌شود.

فاضل جمشیدی، خواننده باسابقه در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه آموزشی هستم که این کارگاه‌ها بعد از ایام محرم و صفر در آلمان برگزار می‌شود.

این خواننده در ادامه بیان کرد: این کارگاه‌های آموزشی از ۱۸ نوامبر در شهرهای آلمان برگزار می‌شود و قرار است ابتدا در شهر کلن مسترکلاسی با عنوان “مرور ظرایف آواز و ترانه‌های ایرانی” برگزار کنم که این کارگاه آموزشی برای مخاطبان ایرانی علاقه‌مند به آواز و هنرجویان صدا که در فکر پرورش صدای خود می باشند، برگزار می‌شود.

جمشیدی افزود: همچنین کارگاه آموزش دیگری با عنوان “شعر و ترانه در گسترش زبان فارسی” برای مخاطبان آلمانی که در حال یادگیری زبان فارسی می باشند، برگزار می‌شود.

این خواننده در ادامه تاکید کرد: به طور کلی هدفم از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی این است که هنرجویان را بیشتر با آواز آشنا کنم زیرا بسیاری از خوانندگان ردیف کار کرده‌اند اما هنوز نمی‌دانند چگونه صدای خود را پرورش دهند در نتیجه می‌خواهم آنها را با صدای خودشان آشنا کنم.

فاضل جمشیدی خاطرنشان کرد: همچنین می‌خواهم توانایی خوانندگان را افزایش دهم و در این مسترکلاس‌ها دربارهٔ تلفیق شعر و موسیقی، سکوت، تحریرها، شناخت شعر و…. صحبت می‌کنم.

این خواننده گفت: در دوره اصلاحات من در کشورهای چین، ژاپن، ارمنستان و… این مسترکلاس‌ها را برگزار کردم، ولی متاسفانه در دولت نهم و دهم با وجود تلاش‌های من موفق به برگزاری و ادامه این مسترکلاس‌ها نشدم.

جمشیدی در پایان افزود: خوشبختانه در دولت تازه از پیشنهاد من بسیار استقبال شد و قرار است این کارگاه‌های آموزشی در کشورهای دیگر برگزار شود که به زودی خبرها دقیق آن انعکاس می‌یابد.

پایان پیام/۴۶/الف


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.