کارگاه آموزش پانتومیم در فرهنگسرای ارسباران

۲۸اردیبهشت،

“بهرام ریحانی” کارگاه آموزش پانتومیم را در فرهنگسرای ارسباران برگزار می کند.

به گزارشممتازنیوز، مدت زمان برگزاری این کارگاه چهار ترم که به مدت تقریبی سه ماه است و هر هفته دو جلسه دو ساعته است.

مواد درسی و مباحثی که در این دوره ها به آن پرداخته می گردد به شرح زیر است:

*ترم اول: در این دوره هنرجویان “تاریخچه و چگونگی شکل گیری پانتومیم”، مبانی پانتومیم”، “سبک ها و شیوه های گوناگون پانتومیم”، “آماده سازی بدن برای اجرای حرکات ساده پانتومیم” و ” اجرای تکنیک های ساده پانتومیم” را آموزش دیده و این مطالب را فرا خواهند گرفت.

ترم دوم: در این دوره هنرجویان “شناخت قابلیت های بدن برای ایجاد و انتقال مفاهیم توسط پانتومیم” را آموزش دیده و در پایان ترم  قادر خواهند بود با استفاده از قابلیت های بدن و بدون استفاده از کلام – “مفاهیم و مضامین” گوناگون را در قالب یک داستان یا نمایشنامه کوتاه و با استفاده از تکنیک های ساده پانتومیم بیان کنند.

ترم سوم: در این دوره هنرجویان “تکنیک های خاص و ویژه پانتومیم” را آموزش دیده و در انتهای دوره توانایی اجرای نمایش های کوتاه پانتومیم با استفاده از تکنیک های خاص و ویژه همچون: پرواز کردن، بالا رفتن از نردبان، حرکات رباتیک و … را پیدا خواهند کرد.

ترم چهارم: در این دوره هنرجویان ” کار روی اصول سه گانه پانتومیم پیشرفته “یعنی: “تصور، تجسم و حرکت در فضا” را آموزش می بینند و پس از طی این دوره قادر خواهند بود انواع و اقسام گوناگون اشیا، اجسام و موجودات دیگر را با تکنیک های پانتومیم تصور و تجسم کنند و با حرکت در فضا و ابعاد گوناگون صحنه، توانایی ایفای همزمان چند نقش و کاراکتر را روی صحنه خواهند داشت.

ثبت نام از متقاضیان آغاز شده و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای ارسباران مراجعه یا با تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۹ واحد آموزش تماس بگیرند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.