کارگاه تولید پایپ و سی‌دی‌های غیراخلاقی در تهران منهدم شد+تصاویر

۱۷اردیبهشت،

رییس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس، یک کارگاه تولید پایپ و سی‌دی‌های اخلاقی شناسایی و منهدم شد.

سرگرد مسلم قاسم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مقابله با مواد فروشان صنعتی پلیس اقدامات گسترده اطلاعاتی خود را آغاز کرد.

رییس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در ادامه اذعان داشت: در این خصوص ماموران پس ار یک ماه فعالیت شبانه روزی توانستند یک مرکز اصلی تولید و پخش پایپ، مواد مخدر و سی‌دی‌های غیر اخلاقی را در محدوده تهرانسر شناسایی و ردیابی کنند.

این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: به دنبال این موضوع  ماموران زبده این کلانتری با مجوز قضایی به محل اعزام شدند و با بستن راه‌های احتمالی فرار وارد این کارگاه بزرگ شدند.

وی افزود: ماموران بدو ورود فردی را به هویت حمید که از اشخاص سابقه‌دار بود دستگیر و درادامه فرد دیگری که برادر زن حمید بود به هویت اکبر در حین ساخت پایپ دستگیر کردند.

رییس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر ابراز داشت: ماموران در بازرسی از محل توانستند صد‌ها عدد پایپ، بیش از هزار سی‌دی غیر اخلاقی، ۲سیلندر اکسیژن و شیلنگ مخصوص ساخت پایپ، ترازوی توزین مواد مخدر صنعتی، یک دفترچه شماره تلفن از خریداران مواد مخدر در سطح شهر تهران و تعدادی وسایل مسروقه کشف و ضبط کردند.

سرگرد مسلم قاسم‌آبادی خاطرنشان کرد: در نهایت متهمان به همراه اموال مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری انتقال داده شدند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.