کارگران هرمزگانی برای تکمیل فرم اطلاعات خانوار فرصت دارند

۱۶م اسفند ،

کارگران فصلی ساختمانی که برای دریافت سهام عدالت نامه نویسی کرده اند می توانند برای دریافت فرم اطلاعات خود از ۶ اسفند تا نیمه اول فروردین ماه اقدام کنند.

احمد راستی مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: کارگران فصلی و ساختمانی که طی سنوات قبل برای دریافت سهام عدالت به صورت اینترنتی نام نویسی و کد رهگیری دریافت کرده اند باید برای دریافت و تکمیل فرم اطلاعات خانوار خود در تاریخ ششم اسفند ماه تا نیمه اول فروردین سال ۹۲ به ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سطح استان مراجعه و اقدامات لازم را انجام دهند.
وی افزود:  سرپرست خانوار در هنگام مراجعه  برای دریافت فرم مورد نظر باید کد ره گیری خود را به همراه داشته باشد و در صورت عدم توانایی سرپرست خانوار برای مراجعه یکی از اعضا خانواده می تواند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی خود و سرپرست خانوار اقدام کند.
مدیر کل تعاون کار، و رفاه اجتماعی استان هرمزگان خاطر نشان کرد:  بیش از ۳۴ هزار نفر برای دریافت سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در این استان ثبت نام کرده اند که در مرحله اول ۶ هزار و ۸۳۸ نفر برای تکمیل پرونده اقدام کرده اند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.