کارگردانان تجدید نظر کنند

۱۱اردیبهشت،

متاسفانه با حضور هنرمند در عرصه کمدی، بسیاری از کارگردانان سابقه او و فعالیت هایش را فراموش می کنند.

مرجانه گلچین، بازیگر پیشکسوت  تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: علاقه دارم که متنوع بازی کنم و حضور در ژانر وحشت جزو علاقه و اولویت اول کاری ام است.
وی افزود: در حال حاضر بازی  در کارهای کمدی ام مورد توجه کارگردانان  و مردم قرار گرفته است.
 گلچین که خود جزو بازیگران آثار جدی سینما و تلویزیون بوده تصریح  کرد:  متاسفانه قدرت ریسک بسیاری از کارگردانان ما پایین آمده و به نظرم باید در این مقوله تجدید نظر کنند.
 وی افزود:  وقتی بازیگری در ژانری بیشتر کار می کند دست اندرکاران  سینما و تلویزیون قدرت ریسک پذیری ندارند که آن فرد را در ژانر جدی و یا وحشت هم دعوت به کار کنند.
گلچین با اشاره به سابقه خود در عرصه بازیگری گفت: در هر ژانری بازی کرده ام و کار خود را با آثار جدی و رئال آغاز کردم و امیدوارم کارگردانان این سابقه را به یاد آورند.
 
** به کارگردانی فکر نکرده ام

این بازیگر با اشاره به  مقوله کارگردانی گفت: رشته تحصیلی ام کارگردانی است ولی به صورت جدی به آن فکر نکرده ام.
 گلچین اظهار داشت:  در حال حاضر  بیشترین تمرکز من در رشته بازیگری بوده و تصمیم به فعالیت در حوزه های دیگر را ندارم.
 وی در خصوص ایفای نقش در ژانر کمدی و دشواری آن برای زنان ابراز داشت:  معتقدم بازیگری در ژانر کمدی به مراتب سخت تر کار جدی است و بسیار از بازیگران جدی قادر به ایفای نقش در ژانر کمدی نیستند.
 این پیشکسوت سریال های تلویزیونی خاطر نشان کرد:  در حال حاضر  در مجموعه ای بازی نمی کنم و بسیاری از پیشنهادها را به سبب متفاوت بودن آنها با سلیقه‌ام  رد کرده ام./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.