کارگردان تکرو در جشنواره رم تقدیر می‌شود – اخبار فرهنگی هنری

به گزارش خبرآنلاین، همان طور که قبلا اعلام شد تریلر اکشن «گلوله به سر» تازه‌ترین ساخته والتر هیل که سیلوستر استالونه نقش اصلی آن را بازی می‌کند، برای اولین بار در دنیا در این دوره جشنواره رم نمایش داده می‌شود و استالونه هم در این رویداد حضور دارد.
 

جایزه کارگردان تکرو را الساندرو کامون فیلمنامه‌نویس ایتالیایی مستقر در هالیوود به هیل اعطاء می‌کند. فیلمنامه «گلوله به سر» را او نوشته است.
 

این فیلم اول فوریه ۲۰۲۴ اکران می‌شود. داستان درباره یک آدمکش حرفه‌ای اهل نیو اورلئان (با بازی استالونه) و یک پلیس دی‌سی است که برای از پا درآوردن قاتلان همکاران خود متحد می‌شوند.

هیل در مقام کارگردان فیلم‌هایی چون «راننده»، «۴۸ ساعت»، «التهاب سرخ»، «جانی خوش‌قیافه»، «۴۸ ساعت دیگر»، «جرانیمو: یک افسانه آمریکایی»، «آخرین مرد پایدار» و «بدون چون و چرا» را در کارنامه دارد. قرار است او تریلر روان‌شناختی و کلاسیک «چه بر سر بیبی جین آمد؟» را بازسازی کند.
 

مارکو مولر مدیر هنری جدید جشنواره رم، هیل را مورد تحسین قرار داد و درباره او گفت: «والتر هیل به راحتی از سینمای کلاسیک به اشکال مدرن آن حرکت می‌کند و می‌کوشد سراغ همه ژانرها برود و در هر حال به چیزی فراتر از گیشه فکر می‌کند.»  

هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رم ۹ تا ۱۷ نوامبر (۱۹ تا ۲۷ آبان) در پایتخت ایتالیا برگزار می‌شود.
 

ورایتی / ۵ اکتبر / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.