کارگردان «خنده بازار»: فعلا قصد شوخی با فرزاد حسنی را نداریم

 تصویربرداری سری جدید مجموعه «خنده بازار» به کارگردانی شهاب عباسی شنبه هفته جاری در تهران آغاز شده و گروه نویسندگان آیتم‌های جدیدی را به برنامه اضافه کرده‌اند.

عباسی درباره تأخیر در زمان آغاز تصویربرداری پروژه گفت: تصویربرداری را مقداری به تعویق انداختیم و حتی در ساخت برخی آیتم‌ها مدتی صبر خواهیم کرد تا موضوعات کمی به روز‌تر باشد و اتفاقات روز را از دست ندهیم. به عنوان مثال آیتم «نود درصد» یکی از این آیتم هاست که هنوز ضبط آن آغاز نشده است. 

 او اضافه کرد: در سری جدید سعی خواهیم کرد برنامه را از یکنواختی خارج کنیم و برای همین آیتم‌های متعددی به برنامه اضافه شده است که اجازه بدهید تا تکمیل تمامی آیتم‌ها نامی از آن‌ها نبرم. 

 عباسی همچنین درباره لوکیشن‌های برنامه نیز افزود: برخلاف برنامه‌های گذشته «خنده بازار»، در سری جدید سعی شده از فضای داخل استودیو تا حد زیادی خارج شویم و به لوکیشن‌های خارجی بپردازیم. 

 این کارگردان و بازیگر همچنین در باره شوخی با فرزاد حسنی در برنامه نیز گفت: در سری جدید که چنین قصدی نداریم، ولی ممکن است بعد‌ها با فرزاد حسنی نیز یک شوخی داشته باشیم. به هر حال برنامه «خنده بازار» نام دارد و فرزاد حسنی نیز از دوستان صمیمی ما است. 

 او در پایان گفت: از روز اول ماه رمضان پخش مجموعه آغاز خواهد شد و به جز شب‌های لیالی قدر تا اواخر ماه رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

سیاوش مفیدی، محمدرضا خسروی، کوروش معصومی، یزدان فتوحی، رامتین حامی فرد، حامد تهرانی علوی، ابراهیم شفیعی، مرتضی رستمی، آرش می‌راحمدی، سوسن پرور به همراه عباسی بازیگران اصلی این مجموعه هستند. فرید شب خیز تهیه کنندگی «خنده بازار» را به سفارش گروه اجتماعی شبکه سوم سیما برعهده گرفته است.

۵۷۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.