کارگردان فیلم «عارف»:به اصلاحات تعلق خاطر دارم

سازنده فیلم تبلیغاتی محمدرضا عارف می‌گوید دلیل اصلی ساخت فیلم انتخاباتی برای عارف، تعلق خاطرش به جریان اصلاحات است.

به نقل از مهر، مجید برزگر از کارگردانان سینمای ایران با بیان این مطلب که در حال ساخت فیلم انتخاباتی محمدرضا عارف نامزد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری است، گفت: در ابتدا قرار نبود که برای ساخت فیلم‌های انتخاباتی پا به میدان بگذارم اما شخصیت متفاوت محمدرضا عارف و تفاوت نگاه وی نسبت به دیگر کاندیداها، شکل زندگی، منش و زندگی علمی او و تعلق‌خاطر من به جریان اصلاحات سبب شد تا ساخت این فیلم را برعهده بگیرم.

وی توضیح داد: به عنوان یک هنرمند برای من بسیار مهم است تا حرف‌ها و بحث‌های دوران اصلاحات دوباره در جامعه مطرح شود و همین مسئله کافی بود تا برای ساخت این فیلم انتخاباتی ترغیب شوم.

کارگردان فیلم سینمایی “پرویز” ادامه داد: محمدرضا عارف به عنوان کاندیدای جریان اصلاح‌طلب دارای شخصیت علمی بسیار مهمی است. کسی که سال‌ها تجربه مدیریتی در سطوح بالا را داشته اما از نظر رسانه‌ای کمتر شناخته شده است. همین مسئله سبب شد تا در این فیلم انتخاباتی ۳۰ دقیقه‌ای بیشتر به شناخت وی و برنامه هایی که برای دولت آینده دارد، پرداخته شود.

برزگر  گفت: محور اصلی این فیلم تبلیغاتی، حرف‌های وی است و تصویربرداری بیشتر در خیابان و در سطح جامعه بوده و مصاحبه با عارف در میان مردم صورت گرفته است.

مجید برزگر پیش از این فیلم سینمایی “پرویز” را ساخته بود که در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درنیامد.

 

نوشته کارگردان فیلم «عارف»:به اصلاحات تعلق خاطر دارم اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.