کارگردان قسمت دوم فیلم « سفید برفی و شکارچی » تغییر کرد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

2 1 20131116143123

سدریک نیکلاس ترویان جای فرانک دارابونت را در قسمت دوم فیلم سینمایی اکشن «سفید برفی و شکارچی» گرفت.

به گزارش سینمای جهان به نقل از فارس، ترویان این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از اوان راگرتی و جان لی هنکوک کارگردانی خواهد کرد. علت انصراف دارابونت از کارگردانی فیلم، اختلاف سلیقه او با تهیه کنندگان بر سر نوع ساخت آن اعلام شده است.

دارابونت گفته بود در صورتی امر کارگردانی فیلم را قبول می کند که تهیه کنندگان آن، مداخله ای در کار وی نکنند. ترویان در قسمت اول فیلم، به عنوان یکی از مسئولان جلوه های ویژه کار کرده بود و هم کاری نزدیکی با کارگردان آن روپرت اورت داشت. دارابونت قرار بود فیلمنامه فیلم را هم دوباره نویسی کند اما در شرایط فعلی، این کار را هم انجام نخواهد داد.

کمپانی یونیورسال خط اصلی قصه فیلم را لو نداده است. ولی شنیده می‌شود این داستان درباره اولین دیدار مرد شکارچی با کاراکتر خبیث قصه، راوانا است. این دیدار در حالی صورت می‌گیرد که هنوز کاراکتر سفیدبرفی وارد ماجراهای داستان نشده است.

کریس همسورث برای دومین بار نقش مرد شکارچی را بازی می‌کند. ولی کریستین استوارت در قسمت دوم فیلم بازی ندارد. او در نسخه اصلی، نقش سفیدبرفی را به عهده داشت. نقش کاراکتر منفی قصه هم، به امیلی بلانت سپرده شده است.

این فیلم تا یک ماه دیگر جلوی دوربین می رود. ۲۲ آوریل سال ۲۰۱۶ به عنوان زمان نمایش عمومی آن تعیین شده است.

قسمت اول این اکشن ماجراجویانه و فانتزی سال ۲۰۱۲ به روی پرده سینماها رفت و ۱۵۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرد.

این فیلم، نسخه دوباره سازی شده و زنده یک انیمیشن کلاسیک بود. صنعت سینما چند سال است که به سراغ تولید نسخه‌های زنده انیمیشن‌های قدیمی خود رفته است و «سفیدبرفی و شکارچی» یکی از آن هاست.

اخبار جهان – مجله سینمای جهان ، مجله سینما
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.