کارگردان هشتاد و پنچمین دوره مراسم اسکار مشخص شد

به گزارش سینمانگار، به نقل از هالیوود ریپورتر، “دان میسچر” کارگردانی هشتاد و پنچمین مراسم سالیانه اسکار را برعهده گرفت.

روز پنج شنبه “کریگ زادان” و “نیل میرون” از بخش تولید تله کست این خبر را اعلام کردند و گفتند که آکادمی مایل است تا برای بار دیگر با “دان میسچر” همکاری کند و این همکاری مراسم فرش قرمز، و مراسم جوایز سالانه فرمانداران را نیز پوشش خواهد داد.

این دو تولید کننده همچنین اضافه کردند: “مدت زیادی است که ما امیدواریم  بتوانیم دوباره با “دان میسچر” همکاری داشته باشیم. استعداد او و کارنامه فعالیتش غیر قابل انکار است و ما به واقع خوش حال هستیم که او در هشتاد و پنجمین مراسم این آکادمی با ما همکاری می کند”.

“دان میسچر” پیش از این کارگردانی دو مراسم اسکار را برعهده داشته است و به عنوان تهیه کننده در مراسم هشتاد و سوم و هشتاد و چهارم حضور داشته است  و برای هر دو مراسم نامزد دریافت جایزه اِمی شده بود.

“چارلی هایکل” و “جولیان هار” از تولیدات “میسچر” برای بار دیگر تولید مراسم قبل اسکار را عهده دار هستند. و برای چهارمین بار این کمپانی تهیه کننده مراسم جوایز سالانه Governor Award نیز خواهد بود.

“دان میسچر” بعد از تصدیق این خبر گفت: “من واقعا هیجان زده هستم که می توانم برای بار دیگر، امسال مراسم آکادمی را کارگردانی کنم”.

از کارگردانی های مهم “میسچر” می توان به «ما یکی هستیم: جشن مراسم تحلیف اباما در بنای یادبود لینکلن»، «افتخارات مرکز کندی»،  چندین مراسم سوپر بال و مراسم افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی و تابستانی اشاره کرد.

به گزارش سینمانگار، هشتاد و پنجمین مراسم سالیانه اسکار در ۲۴ فوریه در دالبی تیه تِر هالیوود و هایلند سنتر برگزار می شود.
 


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.