کارگروه مشترک سازمان بسیج علمی و بسیج صدا و سیما تشکیل می‌شود

کارگروه مشترک سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور و بسیج سازمان صدا و سیما برای دستیابی به راهکارهای تحقق شعار سال ۹۱ تشکیل می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور، محمود تولایی و جعفری در نشست مشترکی که با حضور کارشناسان برگزار شد با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری بیش از پیش سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور با بسیج سازمان صدا و سیما یکی از مهمترین الزامات تحقق شعار سال ۹۱ را فرهنگ‌سازی عنوان کردند.

تولایی، رییس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور بر تکلیف همه اقشار بسیج در رونق بیش از گذشته تولید ملی گفت: حمایت از مخترعین و مبتکرین و پژوهشگران داخلی از اولویت های سازمان بسیج علمی است.

وی با اشاره به ضرورت آسیب شناسی تجاری سازی محصولات ابتکاری تولید شده در داخل تصریح کرد: رسانه ملی و سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری می توانند در زمینه های مختلف با هم همکاری داشته باشند تا اندیشمندان و افراد خلاق بتوانند با شناخت ظرفیت‌های موجود و کاستی‌ها، برای هریک برنامه ریزی کنند.

در این جلسه جعفری نیز به برخی از اقدامات بسیج رسانه ملی در سال تولید ملی اشاره کرد و گفت: ساخت یک سریال ۲۶ قسمتی برای ماه مبارک رمضان و یک تله فیلم مرتبط با شعار سال از جمله فعالیت‌های در راستای تولید ملی است.

وی خواستار همکاری بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور با بسیج صدا و سیما برای تولید یک برنامه ترکیبی با موضوع معرفی مخترعین و ابتکارات مختلف در عرصه‌های گوناگون شد تا از این طریق فاصله بین مخترع و بازار کار کاسته شود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.