کارگر اخراجی صاحب کارش را به آتش کشید

۳۱اردیبهشت،

مرد جنایتکار که پس از درگیری با صاحب کارش او را زنده به آتش کشیده بود ادعا کرد که تحت تاثیر قرص این کار را انجام داده است. 

به گزارش قانون، دهم شهریور ماه سال ۹۰ مأموران پلیس در جریان آتش سوزی عمدی در یک ساندویچی در منطقه باغ فیض قرار گرفتند. تیم جنایی پس از حضور در محل دریافتند کارگر مغازه به نام مهدی پس از درگیری با صاحب کارش، مغازه را با بنزین به آتش کشیده بود. در جریان این آتش سوزی صاحب مغازه به نام حسین به شدت دچار سوختگی شده و به بیمارستان انتقال یافته بود. 

مأموران سپس برای تحقیق از صاحب مغازه راهی بیمارستان شدند که مرد جوان در بازجویی‌ها گفت: کارگر مغازه ام به نام مهدی برای یک زن ایجاد مزاحمت کرده بود که به همین خاطر او را از مغازه اخراج کردند. مهدی سپس در اقدامی کینه توزانه مغازه را به آتش کشید.

در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت ۸ روز بعد حسین بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد. کارآگاهان نهایتا توانستند ۳۰ شهریور متهم را در یک کمپ ترک اعتیاد شناسایی و دستگیر کنند. در ادامه با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در جلسه محاکمه که صبح دیروز به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد وکیل اولیای دم برای مهدی تقاضای قصاص کرد. 

در ادامه نیز رئیس با تفهیم اتهام به متهم از او خواست به دفاع از خود بپردازد. مهدی نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه گفت:« روز اتفاق با حسین درگیر و قصد ترک ساندویچی را داشتم. اما او مدارکم را گرفته بود و به من نمی داد. براثر این موضوع درگیریمان شدت گرفت در یک لحظه تصمیم به ترساندن او گرفتم و پس از شکستن شیشه مغازه ۳ لیتر بنزین به داخل آن ریختم. ناگهان گاز بنزین به شعله فر سرایت کرد و مغازه یکباره به آتش کشیده شد. 

پس از دفاعیات وکیل متهم و آخرین دفاعیات مهدی رئیس دادگاه ختم رسیدگی به این پرونده را اعلام و برای صدور حکم همراه ۴ قاضی مستشار وارد شور شدند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.