کار با “سیروس مقدم” بالاترین دانشگاه بود/ اخلاق حرفه ای “ریما رامین فر” قابل ستایش است

۱۴فروردین۱۳،

مدیر برنامه ریزی “پایتخت ۲” گفت: فعالیت و کار در کنار “سیروس مقدم” برایم از دانشگاه بالاتر بوده و نهایت تشکر را از او دارم.

رضا شریفی مدیر برنامه ریزی “پایتخت ۲” در خصوص کار در شرایط دشوار آب و هوایی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: چهارم دی ماه سال قبل “پایتخت ۲” با سکانس “قطار” کلید خورد و از روز سوم به بعد تصویربرداری را در خانه نقی ادامه دادیم.

وی ادامه داد: در شرایط سختی که آب و هوا بسیار سرد و بارانی بود، همه گروه با دلگرمی و همکاری با یکدیگر کار را شرع کردند.

شریفی تصریح کرد:کار با “سیروس مقدم” سخت و لذت بخش بود و به یاد می آورم که “افشین سنگ چاپ”‌به من می گفت با این کارگردان کار کردن تو را پخته تر می کند.

مدیر برنامه ریزی “پایتخت ۲” ادامه داد: در آثاری که توسط “مقدم” ساخته می شود باید به کوچکترین نکات دقت کرد و نتیجه آن هم به طور قطع لذت بخش خواهد شد.

شریفی با اشاره به تلاش “محسن تنابنده” به عنوان سرپرست نویسندگان و انتخاب بازیگر،‌اظهار داشت: دو سال پیش اعضای اصلی تیم “پایتخت” دور یکدیگر جمع شدند و من به لحاظ انتخاب بازیگر و متن زیبا و تلاش های “محسن تنابنده” نهایت تشکر را دارم.

وی با اشاره به اخلاق حرفه ای و کار قابل قبول “ریما رامین فر” گفت: تمامی تیم پشت صحنه و جلوی دوربین “پایتخت ۲” تلاش خود را کردند ولی تشکر ویژه ای را از “ریما رامین فر” به دلیل اخلاق حرفه ای و صبر بی پایان او دارم چون در هر صورت با سارا و نیکا کنار می آمد.

شریفی با اشاره به ۱۲ ساعت کار در روز،‌ گفت: در هر روز با ضبط حدود ۱۲ ساعت،‌تیم “پایتخت ۲” تلاش می کردند که کار را به موقع به پخش برسانند و بیشتر این زحمات را مدیون هدایت و راهنمایی های خوب “سیروس مقدم” هستیم.

وی ادامه داد: معتقدم از “سیروس مقدم” به عنوان یک کارگردان صاحب سبک و موفق در هر ژانری باید تقدیر و سپاس ویژه به عمل آید.

شریفی تصریح کرد: فعالیت و کسب دانش در کنار “سیروس مقدم” بهتر از سالها درس خواندن در دانشگاه برای من است.

این برنامه ریز ضمن تشکر ویژه از “نادر فوقانی” عکاس مجموعه “پایتخت ۲” اظهار داشت: با وجود شرایط بدی که برای تیم پشت صحنه تولید رخ داد دیدن عکسهای “نادر فوقانی”، یادآور لحظات دوست داشتنی و سخت بچه ها با یکدیگر بود.

شریفی با اشاره به همکاری لحظه به لحظه خود با “جواد باقری” اظهار داشت: من لحظه به لحظه کار و هماهنگی ها را با “جواد باقری” و گاهی با “حسن کریمی” انجام می دادم که به محض شنیدن تصادف آن دو نفر شوک عجیبی به همه تیم وارد شد.

وی با اشاره به تلاش های “محمود اتحادی” مدیر تولید پروژه ابراز داشت: “اتحادی” خیلی جدی پیگیر این اتفاق شد و او به همراه “سیروس مقدم” و “الهام غفوری” تمام تلاش خود را برای بهبودی حال آن دو نفر کرد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.