کار بسیار جالب بیانسه در کنسرتش + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

یکی از هواداران خوش شانس بیانسه هفته گذشته تصویری از خود کنار این خواننده معروف هالیوودی در اینترنت قرار داد که بسیار جنجالی شده و داستان جالبی دارد که سبب شد به سوژه ای رسانه ای تبدیل شود.یک هوادار ۱۵ ساله حاضر در کنسرت بیانسه در استرالیا موفق شد تصویری از خودش و بیانسه در حال اجرا به یادگار ثبت کند که بسیار خوشحال بود. بیانسه وقتی متوجه حضور وی در کنار سن اجرا شده و متوجه شد او درحال عکس گرفتن است کنار او روی سن نشست تا کادر تصویر او باشد.

کار بسیار جالب بیانسه در کنسرتش + تصویر

این دختر ۱۵ ساله  تصویر یادگاری اش را روی صفحه شخصی اش قرار داد و از آن به عنوان بهترین لحظه زندگی اش یاد میکند.او اضافه کرده است : اصلا باور نمیکنم این اتفاق رخ داده باشد، باور نمیکنم که در میان این جمعیت و درآن لحظه شلوغ بیانسه متوجه من  و تلفن همراهم شده باشد. تنها زمانی فهمیدم که او در کنار من خم شد و بهترین صحنه زندگی من اتفاق افتاد.این تصویر سریعا در دنیای مجازی منتشر شد .

کار بسیار جالب بیانسه در کنسرتش + تصویر

بیانسه اکنون در حال اجرای تور بین المللی ” خانم کارتر” است که برگرفته از نام خانوادگی همسر او میباشد.وی در این سفر طولانی و بین المللی دختر کوچک دو ساله اش بلو ایوی را به همراه برده است و لحظات شاد و به یاد ماندنی کنار او دارد. این تور بین المللی در تاریخ ۲۲ دسامبر سال جاری در بروکلین به پایان میرسد و او به امریکا باز میگردد.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.