کار بی شرمانه ی این مردها با زنان باردار + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

به رغم بازگشت آرامش به بسیاری از شهرهای سوریه در مرز ترکیه، بسیاری از خانواده های سوری حاضر به بازگشت به منازل خود نیستند و این در حالی است که تا کنون بیش از ۴۰۰ مورد تجاوز جنسی به دختران و ۲۵۰ مورد به زنان باردار ساکن این اردوگاهها به اثبات رسیده است که بسیار بد بود.

کار بی شرمانه ی این مردها با زنان باردار + تصویر


به گزارش ممتاز، شبکه سوری دفاع از حقوق بشر، از جامعه بین المللی خواست در قضیه تجاوز و تعدی به زنان سوری ساکن در اردوگاه‌های ترکیه پرونده تحقیق باز کند. این شبکه با انتشار بیانیه‌ای، سکوت آنکارا و سازمان‌های وابسته به سازمان ملل متحد در ترکیه در برابر این جنایات را علیه زنان سوری مقیم در اردوگاه‌های ترکیه محکوم کرد.
 
این بیانیه تأکید می‌کند، براساس تحقیقات اولیه صورت گرفته بیش از ۴۰۰ مورد تجاوز و تعدی به زنان سوری مقیم در اردوگاه‌های ترکیه با دلایل قابل اثبات به ثبت رسیده است. همچنین کمیته هماهنگی و پیگیری و تحقیق شبکه سوری دفاع از حقوق بشر تأکید کرده که بر این اسناد و مدارک دست یافته و تمام آنها را در اختیار دارد؛
 
این درحالی است که سه روزنامه ترکی “اطلاعات” و “باریف” و “ایدلک” نیز در گزارش‌هایی در نهم ماه جاری تأیید کرده‌اند که ۴۰۰ دختر و ۲۵۰ زن باردار سوری در داخل اردوگاه‌های سوری در ترکیه مورد تجاوز و تعدی قرار گرفته‌اند. شبکه سوری دفاع از حقوق بشر در پایان بیانیه خود از شورای عالی دفاع از حقوق بشر ژنو خواستار گشودن پرونده تحقیقی در این‌باره و ارائه نتایج آن به دادگاه جنایی بین المللی شد.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سیدعباس فرخاری:

    خیلی زشت وناجوان مردانه بوده نسبت به زنان بی پناه و بیگناه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.