کار حزبی مانع از ورود غیرموجه اشخاص به عرصه انتخابات می‌شود

فروردین ۱۴۰۳

دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار گفت: کار حزبی و تشکیلاتی مانع از ورود اشخاص به صحنه انتخابات برمبنای تحریک اطرافیان، احساس تکلیف کردن‌های بیجا و خواب دیدن‌های شبانه می‌شود.

 

محسن کوهکن دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به ضرورت کار تشکیلاتی و حزبی در عرصه سیاسی کشور گفت: عدم تبعیت از جمع و خودرایی کنشگران سیاسی در عرصه انتخابات، تبعات منفی بسیاری را به همراه دارد که این آسیب با انجام کار حزبی و تشکیلاتی قابل ترمیم است.

دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار تصریح کرد: کار حزبی و تشکیلاتی مانع از ورود اشخاص به صحنه انتخابات برمبنای تحریک اطرافیان، احساس تکلیف کردن های بیجا و خواب دیدن‌های شبانه می شود.

کوهکن اظهار داشت: اشخاصی که برمبنای تحلیل شخصی و با پیش بینی موفقیت خود وارد عرصه انتخابات می‌شوند، پس از شکست، از شگرد فرار به جلو استفاده می‌کنند و تقصیر را به گردن دیگران می‌اندازند.

وی ادامه داد: در صورتی که در ساز وکار حزبی و فعالیت کانونی، نقطه نظرات و دیدگاهها پس از بررسی و کارشناسی دقیق از بدنه سیستم به راس می‌رسد، و در نهایت برمبنای اساسنامه و مرامنامه تصمیمی عاقلانه اتخاذ می‌شود.

عضو جبهه پیروان خط امام (ره)و رهبری در پایان با اشاره به تشکیل حزب فراگیر در جناح اصولگرا با محوریت محمدرضا باهنر و لیدری حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری خاطر نشان کرد: دکتر باهنر به عنوان یک عنصر تشکیلاتی که مسائل را فهیمانه تجزیه و تحلیل می‌کند، پیگیر تاسیس حزب فراگیر است اما در خصوص حجت‌الاسلام ناطق نوری و نقش وی در تشکیل حزب فراگیر اطلاعی ندارم.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.