کار خیر و ارزشمندی که مهناز افشار مخفیانه انجام داد +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از صفحه کمپین بدسرپرست تنها تر است : مهناز افشار سخنگوی کمپینی است به نام ” بد سرپرست تنها تر است ” که مدتی است به حمایت از کودکان بد سرپرست پرداخته است.
این بازیگر کشورمان روز اول مهر با پای شکسته به دیدن این کودکان رفته است.
البته مهناز افشار کار خیر دیگری نیز انجام داده است که در صفحه خودش اشاره ای به آن نکرده است اما شاید آگاهی از این لطف مهناز افشار جالب باشد.

در متنی که در این خصوص توسط کمپین منتشر شده است آمده است:

"بهش گفتیم می خواهیم اول مهر به یکی از مدارس کودکان کار بریم، گفت: من پایه ام
گفتیم از مدرسه سئوال کردیم بچه ها چی کم دارند، ظاهرا هنوز براشون کیف خریداری نشده، گفت: کیف بچه ها با من بهش گفتیم صد و هفتاد و پنج تا کیف، مبلغش زیاد میشه، اجازه بده ببینیم می شه از یه شرکتی، ارگانی، جایی تهیه کرد، گفت: نیازی نیست این هدیه لیانا (دخترش) به بچه ها است.
بی سر و صدا مبلغ کیف ها رو پرداخت کرد توی بوق و کرنا هم نگذاشت.
دیروز خبر داد که پاش شکسته اما به خاطر بچه ها میاد و اومد؛ با یک ظاهر کاملا ساده و دوست داشتنی که دور از فضای ذهنی بچه ها نباشه . به قول یکی از دوستان عزیزم رنج این بچه ها رو لباس تنش نکرده بود.
باید بودید و می دیدید که بچه ها چطور خودشون رو تو آغوشش رها می کردند.
بچه ها انرژی های مثبت و منفی رو زود دریافت می کنن، حس قوی دارن و محبت همراه با ریا رو می فهمن …
مهناز افشار با یه دل پر از مهر برای بچه ها به ما پیوست، اصلا شبیه اون چیزی که قضاوتش می کنند نیست. از درد بچه های بی پناه دردش می گیره و اومده پای کار چون صدای قلبش رو شنیده و می خواد که برای این بچه ها کاری بکنه.
پ.ن یک: امروز هم بچه های مدرسه ایلیا خوشحال بودن هم مهناز افشار که موقع رفتن گفت: تمام جوایزی که این سال ها گرفتم یه طرف، حال خوب امروز، یه طرف.
پ.ن: پویش بدسرپرست تنهاتر است توسط عده ای روزنامه نگار شکل گرفته و انتخاب خانم افشار به عنوان سخنگوی این پویش بر اساس شناخت و اخبار موثق بوده و معنیش اینه که شایعات صحت نداره. پس لطفا قضاوت و توهین نکنیم.‌
پ.ن سه: کاش باور کنیم که پایانی در کاره و یه روزی باید پاسخگوی تهمت هایی که می زنیم باشیم"

کار خیری که مهناز افشار که مخفیانه انجام داد +عکس


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.