کار در پایانه های جی دی اف فرانسه از سرگرفته شد

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۰۱:۲۲:۳۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

پس از یک هفته اعتصاب؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- به دنبال پایان اعتصاب کارگران پایانه های ال ان جی شرکت جی دی اف سوئز در فرانسه، فعالیت این پایانه ها از سرگرفته شد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  یک مقام اتحادیه (سی جی تی) فرانسه گفت: پس از آن که کارگران پایانه های ال ان جی شرکت جی دی اف سوئز در فرانسه تصمیم گرفتند به اعتصاب یک هفته ای خود پایان دهند، فعالیت این پایانه ها روز گذشته (۴ اردیبهشت) از سرگرفته شد.
ردا ساکر، رئیس اتحادیه سی جی تی در بخش ال ان جی شرکت جی دی اف سوئز گفت: کارگران با واحد ال ان جی شرکت جی دی اف سوئز درباره تقسیم درآمدها به یک توافق کلی دست یافته اند که جزئیات این توافق در نشست های بعدی با بخش مدیریت ال ان جی این شرکت مورد بحث قرار خواهد گرفت.
ساکر گفت: ما در حال از سرگیری فعالیت در این پایانه ها هستیم و بر اساس این توافق جدید، کارگران سهم بیشتری از درآمدها خواهند داشت.
وی افزود: پایانه ال ان جی «مانیتور» در سواحل غربی و پایانه ال ان جی «فاس تانکین» در سواحل حنوبی فرانسه، هر یک، یک محموله ال ان جی دریافت کرده اند.
ساکر همچنین اظهار کرد: فعالیت ها در پایانه «فاس کاوائو» در حال از سرگیری است و احتمال دارد یک کشتی امروز (۵ اردیبهشت) وارد این پایانه شود.
کارگران پایانه‌های شرکت جی دی اف سوئز در فرانسه در یک رای گیری اعتصاب خود را که از روز سه شنبه (۲۹ فرودین) شروع شده بود تا روز گذشته (۴ اردیبهشت) تمدید کرده بودند.
به گفته یک مقام اتحادیه سی جی تی، کارگران خواهان افزایش حقوق و مزایای خود بودند.
ال ان جی حدود یک سوم از عرضه گاز در فرانسه را به خود اختصاص داده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۳۲۲۳۳۷۹۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.