کار مشترک فلورا سام و همسر کارگردانش +عکس

«مجید اوجی» تهیه کننده سریال تلویزیونی «راز پنهان» که قرار است ماه رمضان امسال از شبکه یک سیما پخش شود، در مصاحبه ای رسانه ای از همسرش به شدت تمجید و تشکر کرد!

— – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

ممتازنیوز: سریال «راز پنهان» به کارگردانی «فلورا سام» همسر مجید اوجی ساخته شده است. اوجی در مصاحبه خود با ایسنا گفت: «خانم سام یکی از کارگردان‌های باتجربه و با استعداد است که با اصول تلویزیون آشناست و توانست با ساخت «راز پنهان» کارگردانان زیادی را کنار بزند».

مجید اوجی

وی در ادامه با طرح این ادعا که « سریال «راز پنهان» با اصول تلویزیون تطبیق دارد و مملو از نکات اخلاقی است» گفت:‌ »طراحی لباس و گریم سریال توسط مسؤولان سیما مورد تقدیر قرار گرفته است».

نکته جالب توجه اینکه اوجی در مصاحبه خود توضیح نداده همسرش چگونه کارگردان های زیادی را کنار زده است؟! آیا ساخت این سریال به گروهی از کارگردان ها پیشنهاد شده که سام با پذیریش این پیشنهاد آنها را کنار زده یا اینکه کارگردان های دیگر به شکل دیگری کنار زده شده اند؟!  ضمن آنکه مشخص نیست چگونه سریالی که هنوز پخش نشده طراحی لباس و گریمش توسط مسوولان سیما مورد تقدیرقرار گرفته است؟! آیا مسوولان سیما به صورت شفاهی از این بخش از سریال تقدیر کرده اند یا اینکه این تقدیر حاوی جایزه ای مادی نیز بوده است؟ آیا بخش های دیگر سریال واجد تقدیر نبوده است؟!

این سریال قرار است ماه رمضان امسال پخش شود و در آن بازیگرانی همچون: داریوش ارجمند، پروانه معصومی ، محمود عزیزی، سعید پور صمیمی، الهام حمیدی، لیلا بلوکات، کامیار تفتی، لادن طباطبایی و علیرضا جلالی‌تبار ایفای نقش می کنند.

عکس : جام جم

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۵۸ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , راز پنهان, سریال تلویزیونی, فلورا سام, مجید اوجی, هسر فلورا سام, همسر مجید اوجی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.