کازابلانکا؛ آلبوم تازه رضا رویگری

۳۰اردیبهشت،

موسیقی > چهره‌ها– ممتازنیوز:
رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون علاوه بر عرصه بازیگری دستی هم در عرصه خوانندگی و موسیقی دارد. این هنرمند در اوایل انقلاب قطعه ماندگار «ایران ایران» را منتشر کرد، سال‌ها از موسیقی دور بود تا این روز‌ها که دوباره قرار است با آلبوم موسیقی «کازابلانکا» به عرصه موسیقی بازگردد.

به گزارش ایسنا، این آلبوم سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه منتشر می‌شود و انتشار یافتن آن بهانه‌ای شد تا با این هنرمند سینما و تلویزیون گفت‌وگویی داشته باشیم.

  • چهره‌های موسیقی / مجله موسیقی

او دربارهٔ آلبومش که بعد از سه سال این هفته منتشر خواهد شد، می‌گوید: بعد از انتشار یافتن این آلبوم تصمیم دارم کارهایم را گزیده‌تر انجام بدهم. می‌خواهم برای مردم سراسر ایران یک خدمت و کاری انجام بدهم، کاری جز بازیگری که امیدوارم موفق شوم.

این بازیگر سینما دربارهٔ مدت طولانی که آلبوم «کازابلانکا» در انتظار انتشار یافتن به سر می‌برد و تغییراتی هم در آن به وجود آمده است توضیح می‌دهد: آلبوم هیچ تغییری نکرده و تنها در زیر نام آلبوم کلمه «مرد صحنه» نوشته شده است که اشاره به بازیگر دارد. من از مسئولین مرکز موسیقی تشکر می‌کنم. این دوستان بسیار لطف داشتند و من را در انتشار یافتن این اثر یاری کردند.

رویگری دربارهٔ اینکه بعد از «کازابلانکا» تصمیم دارد آلبوم دیگری را جمع‌آوری کند، نیز توضیح می‌دهد: دیگر فکر نمی‌کنم توانش را داشته باشم. سه سال طول کشید این کار آمد به بازار. البته شاید به‌صورت تک آهنگ فعالیت کنم چون جمع آوری آلبوم بسیار انرژی می‌برد.

این بازیگر تلویزیون دربارهٔ سوالی مبنی بر اینکه چرا تیتراژ کارهایی که خودتان بازی می‌کنید را نمی‌خوانید؟ می‌گوید: من چند سال پیش یک کار را خواندم بعداً گفتند رویگری بازیگری کم‌اش است، خوانندگی هم می کند! من هم این کار را دادم به پسر جوانی خواند. البته صدای من را گوش کنید صدای ایشان را بشنوید. این‌ها قانون نیست سلیقه است.

رویگری همچنین برنامه‌ای برای اجرای کنسرت هم دارد که دراین باره توضیح می‌دهد: حتماً بعد از انتخابات و احتمالاً تیر ماه، کنسرت بزرگی را در تهران برگزار خواهیم کرد. در حال حاضر دوستان مشغول رایزنی و رزرو مکان کنسرت می باشند.

وی دربارهٔ حضورش در سینما و تلویزیون نیز می‌گوید: ۲ فیلم سینمایی قبل از عید کار کردم، علاوه بر آن ۳ سریال و تله فیلم نیز داشته‌ام. در حال حاضر هم کارهایی چون «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان، «صداست که می‌ماند» به کارگردانی سعید چاری، «چهارباندی»‌ محمد باقرجعفری نیا و «شاباش» به کارگردانی حامد کلاهداری در نوبت اکران قرار دارند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.