کاستا:صنعت نفت در لیگ برتر می‌ماند

ژوزه آلبرتو کاستا عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران اظهار کرد: به بازیکنان پیغام می‌دهم که باید تلاش کنند و با حریفمان رودرو روبرو شوند.

به گزارش فارس،وی خاطرنشان کرد: در بازی مقابل استقلال تهران باید به ویژه در زمان دفاع روح تیمی داشته باشیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: امیدواریم هواداران تیم صنعت نفت به بازیکنان و تیم اعتماد کنند و تا دقیقه ۹۰ بازی از این تیم حمایت کنند.

کاستا در خصوص تغییر مدیریت باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: تغییر مدیریت مهم نیست بلکه ثبات مهم است. ثبات برای من و بازیکنان مفید است. توقع داریم این ثبات مدیریت منجر به حل مشکلات شود.

وی در ادامه در خصوص اینکه عنوان می‌شود شیوه بازی پرتغالی‌ها و اروپا با ایران متفاوت است گفت: فوتبال در هر سرزمینی با سرزمین دیگر متفاوت است من در جاهای مختلفی کار کردم و درک کاملی از شیوه بازی‌های مختلف دارم.

کاستا گفت: من سعی می‌کنم نظرات همه را بشنوم و تا جایی که مفید باشد از آنها بهره ببرم اما اعتقادات خودم را در بازی‌ها اعمال می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: شیوه‌های قدیمی که در آن برخی بازیکنان دیوانه‌وار فقط دنبال گرفتن توپ هستند دیگر منسوخ شده و شیوه‌های جدید بازی و استفاده از روح تیمی مهم‌ترین شاخص برای تیم‌های بزرگ است.

کتاستا افزود: من معتقدم تیم صنعت نفت آبادان نه فقط در لیگ برتر باقی خواهد ماند بلکه نتایج آن بازی به بازی بهتر خواهد شد. در بازی فردا دغاغله را در ترکیب نخواهیم داشت و ضمن اینکه مصطفی صبری نیز به دلیل پارگی رباط احتمالا تا پایان فصل بازی نخواهد کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.