کاسیاس: بازی در آلمان همیشه دشوار است

 به نقل از سایت گل؛  ایکر کاسیاس دروازه بان و کاپیتان تیم رئال مادرید در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید به بررسی دیدار حساس فردا شب تیمش برابر حریف آلمانی پرداخت.

 فکر میکنم آخرین باری که در آلمان پیوز شدیم  به ۱۲ سال پیش برمیگردد.ما لورکوزن را ۳-۲ شکست دادیم.و پیروزی سختی بود.بازی کردن در آلمان همیشه دشوار است.

کاسیاس  در مورد شرایط و جو ورزشگاه خانگی دورتموند نیز  اینطور گفت: سیگنال ایدونا پارک یک ورزشگاه حیرت انگیزست با هوادارنی که به شدت از تیمشان حمایت می کنند.ما امیدواریم به کسب هر سه امتیاز هستیم چرا که می تواند صعودمان را قطعی کند و کارمان را راحت تر.البته کار آسانی نخواهد بود.

کاپیتان حال حاضر تیم ملی اسپانیا همچنین در مورد اوضاع دورتموند در این فصل هم صحبت کرد، ما می دانیم که بروسیا دورتموند در بوندسلیگا شرایط مطلوبی ندارد اما در اروپااوضاع فرق میکند.آنها مقابل هوادارنشان بازی می کنند و انگیزه بالایی دارند.

کاسیاس همچنین در مورد رسیدن به ۴۰۰ امین برد با رئال این طور گفت: گفتنش آسان است اما رقم بالایی است.می خواهم تلاش کنم و آمارم را بهبود ببخشم.میخواهم از این بهتر باشم.

کاسیاس در آخر نیز در مورد تشویق شدنش در بازی با سلتاویگو اینطور پاسخ داد: از اینکه در کانون توجهات قرار گرفتم شرمنده شدم اما به هرحال مردم دوست دارند حمایت شان را نشان دهند.محبت مردم همیشه خوشایند است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.