کاسیموف: تیم خوش شانس قوی تر است

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سرمربی تیم فوتبال ازبکستان گفت: شانس هم از عوامل موفقیت در فوتبال است و تیم خوش شانس قوی تر است.

 به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  میرجلال کاسیموف پس از پیروزی یک بر صفر برابر ایران در ورزشگاه آزادی و در نشست خبری اظهار داشت: بازی بسیار قابل توجهی بود زیرا هر دو تیم برای برد بازی می‌کردند. ما در دقایق پایانی منتظر بودیم تا داور سوت را بزند چون کمی عصبی بازی کردیم اما از هواداران ازبکستان تشکر می‌کنم که این همه راه را آمدند و از تیم ما حمایت کردند. ایران تیم قدرتمندی است ولی خوشحالم توانستیم این تیم را شکست بدهیم.
وی در مورد اینکه اتفاق دیدار رفت تکرار شد و این بار داوری iبه نفع ازبکستان بود، گفت: در مورد تصمیماتی داوری دوست ندارم زیاد اظهار نظر کنم چون ایران ۹۰ دقیقه فرصت داشت تا بازی را ببرد. در تاشکند قضیه برعکس بود و داور گل صددرصد ما را ندید اما ما iبه تیم خود باور داشتیم که می‌توانستیم ایران را شکست بدهیم. چون اگر در ورزشگاه آزادی با این همه تماشاگر iبه تیم خود باور نداشته باشی نمی‌توانی ایران را شکست بدهی، ضمن اینکه شانس یکی از عوامل موفقیت در فوتبال است و باید بگویم تیم خوش شانس همیشه قوی‌تر است.
وی در پاسخ iبه خبرنگاری که چطور تیمی که فقط دفاع می‌کند iبه دنبال پیروزی است، گفت: فکر می‌کنم مشابه این سوال از سرمربی ایران در تاشکند پرسیده شده چرا که ایران در آنجا فقط یک موقعیت گل داشت و ما فرصت‌های بسیار زیادی داشتیم که از دست دادیم.
سرمربی ازبکستان در مورد اینکه با نتایج iبه دست آمده چه تیم‌هایی شانس صعود iبه جام جهانی را دارند، گفت: در حال حاضر سریع است iبه این موضوع اشاره کنم اما اگر ماه ژوئن برسد iبه شما می‌گویم چه تیم‌هایی صعود می‌کنند. در حال حاضر همه تیم‌ها شانس برابری دارد./ق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.