کاسیمیرو: ایران می‌تواند iبه جام جهانی صعود کند/ راه‌آهن تیم خطرناکی است

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان از هموطنش کی‌روش در تیم ملی فوتبال دفاع کرد و ابزار امیدواری کرد تا ایران iبه جام جهانی ۲۰۲۴ بزریل صعود کند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آلفردو کاسیمیرو در نشست خبری پیش از بازی با راه‌آهن بیان کرد: ما iبه تهران آمدیم تا برای بازی با راه‌آهن آماده شویم. حریف با ۱۰ امتیاز بیشتر از ما در رده بالاتر قرار داد و مربی iبه نام علی دایی که شناسنامه فوتبال ایران و در دنیا معروف است هدایت این تیم را برعهده دارد. چون تیم ما در جایگاه خطرناکی است هر بازی حکم فینال را دارد. همچنین بعد از بازی با مس کرمان وقفه‌ای ایجاد شد و وقت مناسبی بود که ریکاوری کنیم.

وی ادامه داد: ما در هر بازی iبه همان بازی فکر می‌کنیم. البته شنیده‌ام بعد از بازی بعدی‌مان و در تعطیلات نیم فصل، جام حذفی برگزار می‌شود. این برای تیم ما که جایگاه خوبی ندارد مناسب نیست چون ما باید تمرکزمان را روی لیگ معطوف کنیم.

کاسیمیرو همچنین درباره عملکرد مربیان پرتغالی و بخصوص کی‌روش در ایران توضیح داد: کی‌روش مربی است که در زمینه ملی تجربه خوبی دارد. دوبار مربی تیم ملی پرتغال بود و در تیم ملی آفریقای جنوبی و امید پرتغال نیز عملکرد خوبی داشته و بازیکنان بزرگی مثل فیگو را معرفی کرده است بنابراین چه کسی می تواند با این سابقه کی‌روش از او بد بگوید. iبه اعتقادم ایران بازیکنان قوی دارد اما مشکلش هماهنگ کردن آنهاست. این برای مربی خارجی که از خارج وارد فوتبال ایران می‌شود دشوار است که ذهنیت مناسبی درباره روحیه بازیکنان بدست آورد.

سرمربی صنعت نفت افزود: تماشاگران هم iبه تیم ملی اعتراض می‌کنند اما این اعتراض iبه تیم نیست بلکه iبه شخص است. اعتقادم دارم بازیکن باید کار گروهی انجام دهد تا تیم موفق شود. مسی و رونالدو iبه تنهایی نمی توانند موفق باشند. هر مربی که بخواهد وارد فوتبال ایران شود حتی اگر هم مورینیو هم باشد اگر نتواند ارتباط خوبی مثل خانواده برقرار کند رسیدن iبه موفقیت سخت می گردد. در بازی با ازبکستان حریف کار گروهی انجام می داد اما بازیکنان ایران انفرادی کار می‌کردند. با این شرایط پیروزی برابر ازبکستان و لبنان سخت می‌شود. همه‌ی بازیکنان و مربیان ایرانی فکر می‌کنند که ایران iبهترین تیم‌ در گروهش است اما واقعیت است که بازیکنان ایران iبهترین می باشند نه تیم ایران. با این حال من صادقانه می‌گویم که ایران iبه جام جهانی صعود می‌کند iبه شرطی که بازیکنان ذهنشان را از کار انفرادی تغییر داده و iبه کار گروهی برسند.

کاسیمیرو در پایان تاکید کرد: اینها نظر شخصی من بود و من نیز iبه نظر دیگران احترام می‌گذارم. همچنین برای کی‌روش آرزوی موفقیت می‌کنم تا ایران را iبه جام جهانی ببرد و اگر این اتفاق بیفتد واقعا خوشحال خواهم شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.