کاشت کدوی ۶۷۰ کیلویی در انگلیس (عکس)

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتازنیوز

کشاورزان همیشه به دنبال کشت بهترین محصول هستند به طوری که گاهی به فکر ثبت رکوردهای خاص هم افتاده و در این عرصه با هم رقابت میکنند که این بسیار خوب است.کدو یکی از محصولاتی است که همیشه به عنوان وسیله رکوردزنی کشاورزان شناخته می شده است.از این محصول تا به حال رکوردهای بسیاری ثبت شده است.

کاشت کدوی 670 کیلویی در انگلیس (عکس)

“مارک برگس” انگلیسی کشاورزی است که به تازگی از کدوی غول پیکرش برداشت کرده است این کشاورز کدویی دارد که از نظر اندازه تفاوتی با یک خودروی هاچ بک ندارد و می تواند رکوردهای متفاوت را جا به جا کند.

این کدو حلوایی رکورد شکن ۲٫۵ متر قطر داشته و وزن آن به ۶۷۰ کیلوگرم می رسد. این کشاورز می گوید از یک سال گذشته همیشه و به شیوه های مختلف هوای این کدو را داشته است و حالا این کدو به بزرگی یکی خودرو شده است.

کاشت کدوی 670 کیلویی در انگلیس (عکس)

هنوز مامورین گینس از این کدوی بزرگ دیدن نکرده اند ولی اگر این رکورد شکسته شود قرار است کدو تکه تکه شده و هر تکه آن یک پوند فروخته شود، البته یک جایزه هزار پوندی نیز در انتظار این کشاورز هست.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حجت اله عرفانیان:

    اگر در زمستانها آبهای جاری و بی هدف رودخانه ها را به سمت کویر ذخیره سازی کنیم میشود تمام کویر را تبدیل به جنگل پسته و انار کرد جنگلهای شمال بسیار بزرگ میباشد در کشورهای شوروی سابق سنجابها و کلاغ ها ده برابر بزرگتر از جنگلهای شمال جنگل گردو درست کرده اند و ماهم میتوانیم با روش خمره ای میتوان تمام بیابانها را زیر کشت برد و به مراتع بزرگ تبدیل کرد و آب مورد نیاز حیوانات را هم تعمین نمود فقط این آبهای سرگردان زمستان در منبع خود ریخته شود تا تابستان درختان آبیاری شوند و نیاز به آب شور دریا هم نیست شش ماه سال مدام آبهای رودخانه ها بی هدف به حدر میرود در زمستانها میشود تمام کوه پایه ها را تبدیل به باغ کرد هزینه آب شور شمالرا خرج درست کردن استخرهای عمیق سر راه رودخانه ها بکنند و از آن آب در فصل تابستان برای کشاورزی استفاده کنند روشی دیگر در سر را ه آبروفتها چاله های ده متری ۵ متری کنده شود و آب در این چاله ها ذخیره شده و بهترین باغها را میشو د درست کرد بهترین کشاورزی را میشود انجام داد بهترین محصول را میشود برداشت کرد با هزینه کم فقط دولت بجای کمک دستگیر مهندسان ما نشوند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.