کاظمیان: پرسپولیس استیل‌آذین نیست

 جواد کاظمیان پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران در مورد این بازی گفت: واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم، به عقلم نمی‌رسد که چرا پرسپولیس اینطور نتیجه می‌گیرد. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم اما نمی‌دانم چرا نمی‌توانیم نتیجه بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا نمی‌ترسید پرسپولیس هم مثل استیل‌آذینی که ستاره‌های زیادی جذب کرده بود به لیگ دسته اول سقوط کند، اظهار داشت: پرسپولیس، استیل‌آذین نیست که شخصیت نداشته باشد. آن تیم ستاره‌های زیادی گرفت اما شخصیت تیمی نداشت و اصلا امکان ندارد که چنین اتفاقی برای پرسپولیس بیفتاد و محال است.

کاظمیان افزود: شرایط خوب نیست و به هواداران حق می‌دهم ناراحت باشند اما اتفاقی که افتاده این است که تلویزیون و رسانه به جان فوتبال افتاده‌اند. بازی نیمه نهایی پارالمپیک را تماشا می‌کردند، گزارشگر در دقیقه ۵۷ که بازی یک بر یک بود می‌گفت فوتبالیست‌ها یاد بگیرند، همان موقع ایران یک گل خورد و از صعود به فینال جا ماند. اصلا نمی‌توان فوتبال را با سایر رشته‌ها مقایسه کرد. من از ۱۸ سالگی به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنم، یک زمان از سایپا ۱۵ میلیون پول گرفتم اما با رفتنم به خارج چندین برابر آن پول را بازگرداندم.

وی خاطرنشان کرد: درصد کمی از فوتبالیست‌ها هستند که میلیاردی گرفتند چرا تر و خشک را با هم می‌سوزانید. تماشاگران حق دارند اعتراض کنند، اما نباید همه چیز را به هم ربط داد.

کاظمیان در مورد اینکه آیا به او نگفته‌اند با رسانه‌ها حرف نزن، گفت: من شهامت این را دارم که بیایم صحبت کنم و کسی نمی‌تواند به من بگوید صحبت نکنم. من بازیکنی هستم که با غیرت بازی می‌کنم و کسی نمی‌تواند به من بگوید بی‌غیرت هستم. کدام بازیکن دوست دارد ۹۰ دقیقه فحش بخورد من کسی هستم که سرم را مقابل توپ می‌گذارم. من به خاطر پرسپولیس به اروپا نرفتم و این حرف‌ها ناراحتم می‌کند. پارسال من در پرسپولیس ۱۳۰ میلیون تومان گرفتم و تنها عده‌ کمی هستند که میلیاردی می‌گیرند. من پول زیادی از فوتبال درآوردم اما اغلب پولی را که من کسب کردم از لژیونر شدن بوده و تنها ۵۰۰ میلیون از فوتبال ایران کسب کردم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.