کاظمی: امیدوارم مقابل فجر به حقمان برسیم

۴ م دیماه ،

فرهاد کاظمی دوشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: ذوب‌آهن در نیم فصل دوم دگرگون شده و در فصل نقل و انتقالات متناسب با بودجه باشگاه از نظر اقتصادی اقدام به جذب بازیکن کردیم و ۷ بازیکن به مجموعه ذوب‌‌آهن اضافه کردیم.

وی ادامه داد: ما حتی بعد از نیم‌فصل اول نام چندین بازیکن را برای خروج از تیم ذوب‌آهن اعلام کردیم اما چون هیچ تیمی برای آنها پیدا نشد، این بازیکنان مجددا به تیم ذوب‌آهن بازگشتند تا با ما تمرین کنند؛ در حال حاضر آکو استوچکوف، بابک، میرترابی، ابراهیم محمدی، هوگو ماچادو، احمد محمدپور و دارکو بوژوویچ به طور قطعی از تیم ذوب‌آهن جدا شده‌اند.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به بازی فردای تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز ادامه داد: فجر سرمربی بزرگمرد و صاحب اسمی را در اختیار دارد و تیمی سازمان یافته و مکتبی است و تنها تیمی است که در ایران سازندگی دارد اما ما باید در این مسابقه به پیروزی برسیم.

وی اضافه کرد: تیم ما در نیم فصل اول با توجه به اینکه مهره‌های مناسبی نداشت، از ۷ تا ۸ بازیکن کار بسیاری کشید و این بازیکنان بار سنگینی به دوش کشیدند بنابراین باید بگویم تلاش این بازیکنان بسیار قابل تقدیر بود.

کاظمی گفت: با توجه به شرایط بازیکنان و دوندگی آنها باید بگویم ما از نظر دوندگی جلوی هیچ تیمی کم نمی‌آوریم و حتی در بازی فردا خواهید دید که از بازیکنان فجر دوندگی بیشتری داریم و امیدوارم فردا به حق خودمان برسیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.