کاظم جلالی: بی توجهی به حوزه فرهنگ، به کل جامعه آسیب می‌زند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

Mona Hoobehfekr-3-25.jpg

رییس منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در کشور گفت: بی توجهی به مقوله فرهنگ به کل جامعه آسیب وارد می نماید.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، کاظم جلالی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود افزود: باید با یک برنامه ریزی جامع، نگاه‌ها را در حوزه فرهنگ به هم نزدیک کنیم.

وی با قدردانی از زحمات سیدحسین بدیعی رییس سابق این دانشگاه، اظهار نمود: روسای پیشی هر یک به نوبه خود و در مقطع وقتی مسئولیت‌شان، خدمات و تلاش های خوبی را برای ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود انجام داده‌اند.

وی تاکید نمود: در سال ۱۳۸۳ تاکیدمان بر این بود که یک نیروی بومی و توانمند در عرصه این دانشگاه خدمت کند که به همین ترتیب با آمدن ایشان وقتی به آمار و ارقام نگاه می کنیم همه چیز گویای فعالیت ایشان است و در این رابطه در بحث آموزش ، پژوهش و فضاسازی، تحول بسیار خوبی ایجاد شده است.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی اظهارداشت : رشد تعداد دانشجویان، اعضای هیات علمی، مقالات پژوهشی، بورسیه ها و همه این شاخص‌ها‌، نشان می دهد که در این دانشگاه عملکرد بسیار خوبی وجود داشته است.

جلالی با اشاره به معرفی رییس تازه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، گفت: دکتر احمد دزیانیان را از دوران نوجوانی می شناسم ، وی فردی پرتلاش است و امیدواریم با تعامل،همفکری و همدلی همه مجموعه این دانشگاه با رییس تازه ،انشاالله شاهد تقویت بیش از پیش این دانشگاه باشیم .

همچنین احمد دزیانیان رییس تازه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نیز در این مراسم گفت : تکریم کارکنان و اعضای هیات علمی در جهت اهداف عالیه این دانشگاه از اولویت های برنامه هاست.

دزیانیان افزود :دانشگاه آزاد اسلامی ،مجموعه مقدسی است که با کمک مادی و معنوی حضرت امام (ره) تشکیل شد و در طول این ۲۹ سال ، این مجموعه حاوی پیشرفت ها و فعالیت های بسیار قابل توجه در عرصه تولید علم و دانش بوده است.

وی تاکید نمود : مطمئن هستیم کار سختی را پیش رو داریم و در مقطع کنونی توجه به کیفیت آموزش،پژوهش و امور فرهنگی در راس برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود خواهد بود.

دزیانیان با اشاره به جایگاه مراکز آموزشی در جهت رشد و توسعه کشور گفت : دانشگاه مکان مقدسی است و به تعبیر امام راحلمان کارخانه انسان سازی است و بر این اساس لازم است توجه ویژه ای به بحث نرم افزاری داشته باشیم و پایه و اساس این امر توجه به منابع انسانی است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.