کافه استخدام/ پذیرفته شده های تات نا امید نباشند!

۲۸م آذر ،

با توجه به تقاضای شما کاربران عزیز جهت پیگیری روند آگهی و آزمون های استخدامی از این به بعد قرار است در این بخش به پیگیری اخبار استخدامی و نحوه برگزاری آزمون ها بپردازیم.

شما می توانید سوال ها و در خواست های احتمالی خود را در تالار گفتگوی بانکی مطرح کنید و ما در حد توان به پیگیری اخبار خواهیم پرداخت.

========================

چندین ماه از اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون بانک تات می گذرد و پس از اعلام لغو مجوز شدن این بانک ماه هاست این افراد بلا تکلیف اند. طی تماسی که با بانک آینده که از ادغام بانک تات و موسسه های صالحین وآتی تشکیل شده است، گرفته شد  پاسخ های جالبی دریافت کردیم.

به گزارش بانکی دات آی آر، خانمی که مسئولیت پاسخگویی در این خصوص را برعهده داشتند اعلام کردند که پذیرفته شدگان نا امید نباشند. هر زمان اولویت های افتتاح شعب اعلام شود با آنها تماس می گیریم.

جالب است بدانید در شرایطی که ادغام این سه مجموعه چندین شعبه روی دست بانک در شرف تاسیس آینده گذاشته و در برخی از خیابان های شهر تهران دو یا سه شعبه از این  بانک مستقر است ,اینکه چطور قرار است شعبه های جدید تاسیس کنند سوالی است که بی جواب مانده.

به نظر می رسد شفاف سازی در این خصوص وظیفه این بانک جدید باشد.

مسئول استخدام های بانک آینده که لحن چندان مناسبی هم نداشت به خبرنگار ما اعلام کرد در صورت تمایل داوطلبان شخصا با ما تماس بگیرند تا پاسخ آنها را بدهیم. از این رو شماره تماس های این بانک در اختیار شما کاربران عزیز قرار می گیرد تا پرسش های خودتان را شخصا بپرسید شاید به جواب های لازم و کافی دست پیدا کنید.

۸۵۹۳۰

تلفنخانه بانک آینده

آگهی استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.