کافه چهارسو میزبان ˝ سیاهه‌ی سفارش ، سفارش سیاه ˝

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝ سیاهه ی سفارش ، سفارش سیاه ˝ نوشته نسیم خراشادی زاده ، به کارگردانی بیتا خارستانی ، از یکشنبه ۱۷ آذر ماه در کافه تریا چهار سو به مدت ۱۵ شب ساعت ۱۷ به صحنه می‌رود.

به گزارش ممتاز نیوز، در این نمایش هنرمندانی چون آناهیتا اقبال نژاد ، رضا عمرانی ، مرضیه صدرایی ، محمدرضا مالکی و مهسا مهجور هنرنمایی می کنند.

همچنین از دیگر عوامل می توان به حسین ایرجی ؛ دستیار کارگردان ، سمانه سمتی ؛ طراح لباس ، پیتر پیر حسین لو ؛ موسیقی ، مهدی دوایی ؛ گرافیست ، امین میرزا باقری ؛ مدیر صحنه ، عکاس ؛ محمد وفایی و مدیر روابط عمومی سارا حدادی ( از گروه تبلیغات تئاتر بازها ) اشاره کرد.

این نمایش روایتی است دوگانه از دو دیدگاه که یکدیگر را نفی می کنند و انتخاب های همدیگر را به چالش می کشند. انسانهایی به تصویر کشیده می شوند که زندگی شان را رو به امکان های مختلف گشوده می بینند و بسته به نیاز و اشتهایشان به زندگی سفارش خوراک می دهند. انتخاب ها مسیر آینده را تغییر می دهند و متعاقبا صاحبانشان را نیز تغییر می دهند. کمدی “سیاهه ی سفارش>سفارش سیاه” این تقابل را روی انسانهایی که زنده نیستند اما به زندگی فراخوانده شدند آزمایش می کند!

نمایش ” سفارش سیاهه ، سفارش سیاه ” به مدت ۱۵ شب جز شنبه ها از ۱۷ آذر در کافه چهارسو ، مجموعه ی تئاتر شهر، ساعت ۱۷ به صحنه می رود جهت تهیه ی بلیط به گیشه تئاتر شهر و یا پایگاه اینترنتی تیوال مراجعه کنید.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.