کالاهای صوتی و تصویری بازهم گران‌ می‌شود

۲۵م آذر ،

تولیدکنندگان انواع لوازم صوتی و تصویری درصدد می باشند تا بتوانند با تولید انبوه، قیمت فروش این کالاهای دیجیتالی را در سطح کشور متعادل سازند.
رییس هیات ‌مدیره سندیکای تولیدکنندگان تجهیزات فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به اینکه توان قدرت خرید مردم برای انواع کالاها از جمله لوازم صوتی و تصویری کاهش یافته است، اظهار داشت: هم اکنون تولیدکنندگان این کالای دیجیتالی درصدد می باشند تا با تمرکز بر تولیدات انبوه بتوانند قیمت نهایی این کالای را به حداقل برسانند.
“محمدحسین برخوردار” در این باره تصریح کرد: افزایش قیمت تلویزیون طی ماه‌های آینده به نرخ ارز مبادلاتی بستگی دارد که با توجه به این شرایط به طور قطع افزایش قیمت خواهیم داشت چرا که تولیدکنندگان تا چندی پیش ازارز مرجع استفاده می‌کردند اما هم اکنون باید با ارز مبادلاتی به خریداری قطعات اولیه بپردازند.
وی افزود: در حال حاضر تلویزیون‌هایی که در سطح بازار کشور موجود می باشند با ارز ۱۲۲۶ هزار تومانی خریداری شده بودند واین در حالی است که سری تازه این محصولات با ارز مبادلاتی تولید می‌شوند.
برخوردار افزایش قیمت این کالای دیجیتالی را امری طبیعی دانست و گفت: طی ماه‌های آینده به طور قطع بهای این کالای بالا خواهد رفت اما تولیدکنندگان این کالا درصدد می باشند حداقل ترین افزایش قیمت را در این کالاها ایجاد کنند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.