کالدرون و خوزه، گزینه‌های اصلی سرمربیگری پرسپولیس

در پایان نشست کمیته فنی عنوان شد

رئیس کمیته فنی پرسپولیس گفت: گابریل کالدرون آرژانتینی و مانوئل خوزه پرتغالی دو گزینه مورد نظر و نهایی برای سرمربیگری هستند، اما شانس کالدرون بیشتر است

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جلسه فنی این باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید سرخپوشان در لیگ دوازدهم با حضور محمد رویانیان و پیشکسوتان پرسپولیس شامل علی پروین، رضا وطن خواه، ابراهیم آشتیانی، محمود خوردبین، کاظم سیدعلی خانی، ضیاء عربشاهی، محمد صادقی، حمید درخشان، مجتبی محرمی، سعید ترابی، افشین پیروانی و بهروز رهبری فرد برگزار شد.

علی پروین رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس پس از پایان جلسه گفت: قبل از هر چیز باید از رویانیان بخاطر ارج نهادن به پیشکسوتان و دعوت از آنها، تشکر کنم. امروز ۱۰ تا ۱۲ پیشکسوت پرسپولیس از نسل قدیم و جدید دور هم جمع شدند و با هم در خصوص پرسپولیس صحبت کردند.

رئیس کمیته فنی پرسپولیس در مورد نتیجه این نشست تصریح کرد: در خصوص دو مربی که رویانیان امور مربوط به حضور آنها را انجام داده اند تبادل نظر شد و او گزینه مورد نظر را به من اعلام و پس از مشورت با پیشکسوتان به اطلاع عموم خواهد رسید.

علی پروین در ادامه گفت: گابریل کالدرون آرژانتینی و مانوئل خوزه پرتغالی دو گزینه مورد نظر و نهایی هستند، اما شانس کالدرون بیشتر است، اما قطعا پس از انجام کارهای لازم نام سرمربی برگزیده اعلام خواهد شد.

پروین در خصوص تداوم این جلسه خاطر نشان کرد: در این نشست رئیس پیشکسوتان را انتخاب کردیم و در مورد خیلی کارهای دیگر تبادل نظر شد. خدا پدر و مادر سردار رویانیان را بیامرزد که به پیشکسوتان بها می دهد و نظر آنها را در خصوص مسائل مربوط به باشگاه پرسپولیس جویا می شود.

پروین درباره سوالی مبنی بر اینکه استعفای دایی ارتباطی به ورود وی به باشگاه دارد، گفت: گزینه ما در حال حاضر قطعا خارجی است.

عضو هیات مدیره سرخپوشان در مورد زمان اندک باقی مانده به رقابت های لیگ برتر گفت: قبول دارم زمان را از دست دادیم ولی متاسفانه دنیزلی چندین روز ما را منتظر گذاشت و در نهایت هم نیامد و پرسپولیس به این طریق لطمه خورد ولی انشاء ا… با حضور سرمربی جدید سعی می کنیم با قدرت کامل در مسابقات شرکت کنیم.

علی پروین در مورد کادر فنی پرسپولیس نیز عنوان کرد؛ هر مربی که انتخاب شود، دستیارانش را نیز انتخاب و معرفی خواهد کرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.